paper Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Jeg er bare ca 5 u gravid.Testa tidlig og var da øm i begge pupper,og hadde tilløp til kvalme.. Ømheten er der-men ikke så mye som foe ca 1 uke siden..er veldig trøtt,men da var jeg før jeg ble gravid også.. Vet dere kloke damer om denne ømheten kommer og går?? Livredd for å skulle abortere-er ikke fravær av symptomer et tegn på dette?? Takker for event.svar.Klem
Tweak Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Det er helt vanlig at symptomer kommer og går i begynnelsen, men jeg har vært like bekymret som deg noen ganger. Kunne ønske at noe i det hele tatt kunne fortelle oss at alt er ok, slik at vi slapp å gå og være så bekymret hele tiden...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 hei. Jeg er 4+5 idag og tenkte akkurat det samme som deg. Var bekymret i natt da plutselig de så ømme brystene mine ikke var ømme lenger i det hele tatt. Men utover dagen har de blitt noe ømme igjen. Har litt halsbrann,svimmelhet,mye tissing om natten og litt trett, Kvalmen som jeg har hatt med de andre to barna har jeg ikke fått enda. Men satser på at vi bare er tidlig ute enda. Lykke til. klem
Gjest Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Slik har mine symtomer vært, grovt sett da selvsagt uke 2-6 absolutt ingen symtomer, ikke kvalme, ikke trøtt, ikke ømme pupper uke 7-9 Kvalm og trøtt. Bare kvalm på kvelden uke 10-11 absolutt ingen symtomer. Knallform uke 11-12 kjempeømme pupper, kvalm, trøtt, osv osv osv. Nå begynner jeg straks på uke 13 og har vært på ultralyd og sett at jeg har et normalt svangerskap. Ingen dager er like!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå