Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini oj jeg har fått trøske. Noen som vet om vi MÅ til lege. eller om det går over? Mini ble svært urolug dag og natt da dette dukket opp. Gjør trøske vondt eller er all hylingen nå tilfeldig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha farris på en q-tip og smør på. Gutten min hadde det, men han virket ikke plaget.

Skrevet

Det kan vist svi.

 

Selv har jeg aldri fått Farris til å funke, så hadde dratt til legen med en gang.

Skrevet

Hvis du har fått det på puppen gjennom amming kan det bli jæææ..... vondt etterhvert. Jeg ville gått til legen. Virket derimot ikke som lillemann her var plaget da han hadde det i munnen...

Skrevet

I "gamledager" da vi selv var ammebarn, var det ikke noe for trøsken. Jeg hadde vist i hele munnen og på tungen uten at det plaget meg veldig i følge min mor.

Dette går over når en slutter å amme, men det kan jo være noen mnd til.

Skrevet

Må legge til at det er kun eldstemann som har hatt det og han ble sterkt plaget til slutt.

Prøvde Farris-trikset men tilslutt var det så ubehagelig for han at han styrte hver gang han skulle suge.

Med miksturen ble det borte raskt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...