Rotte-mamma Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Var på do for ca.15 min og når jeg tørket meg var det "fersken" farge på utfloden!!!!!!! Ventet 15 min og tenkte eg ikkje skulle ta på vei, men når eg gikk og sjekket igjen var det mer........Bare griner nå er så redd!! Er 11 + 5 i dag , mast sist i uke 5. Sambo er på jobb uten tlf...Hva skal jeg gjøre!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Enitsirk79 Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Uff, blødninger er skremmende. Har selv blødd i flere uker nå, og blødde i mange uker i forrige sv.skap (som endte bra). Synes du bør ringe fastlegen med en gang i morgen tidlig, forlang å få en ø.hjelpstime. Be om å bli sendt videre til sykehuset når du er hos legen for å ta en UL. Ønsker deg lykke til. Klem.
spritelight Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Hei Ta en telefon til legevakten og snakk med dem! Jeg fikk blødninger i uke 11 - dro på legevakten og fikk komme til kontroll på poliklinikken for å sjekke om alt var bra. Det viste seg at det var morkaka som lå langt nede... ellers var alt fint! Det er visst ikke unormalt å blø litt, men jeg vet hvor skummelt det er - så kom deg på legevakta du, så får du sjekket at alt er bra med den lille!! Har du noen som kan være med deg/kjøre deg? Krysser fingrene for deg Alt er nok bra skal du se!!
Rotte-mamma Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2009 Legevaten har ikke UL apparat, og er 1 times kjøring unna. Er helt aleine her kjenner ingen i området heller desverre........ Takker for trøsten! Skal ringe gyn jeg var hos sist jeg mistet og fastlegen i morgen tidlig, skal inn til Ul i morgen uansett!! Er så grusomt å ikke få snakke med sambo, er helt fortvilet, er så redd for at det skal ha gått gale igjen......
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Snike meg inn fra Bligravid, kanskje du sitte fremdeles våken og redd! Lese om mange mange her inne som har blødninger! 25% vil oppleve blødninger i tidlig svangerskap. Både større og mindre mengder. 98,5% sjangse for at det går heilt fint dette her!! (lese mye på nett eg da) *trøsteklem* Masse lykke te i mårra!!! Ta 3 skikkelig gode magedrag mens du puste sakte ut, og siste "rest" bare slipper du ut....gjør godt for ein stressa og bekymra kropp!! *ekstraklem...i tilfelle ein ikkje va nok*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå