Gå til innhold

Hjelp jeg tror jeg blør!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på do for ca.15 min og når jeg tørket meg var det "fersken" farge på utfloden!!!!!!! Ventet 15 min og tenkte eg ikkje skulle ta på vei, men når eg gikk og sjekket igjen var det mer........Bare griner nå er så redd!! Er 11 + 5 i dag , mast sist i uke 5. Sambo er på jobb uten tlf...Hva skal jeg gjøre!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta ikke sorgene på forskudd nå. Ikke sikkert det er noe galt i hele tatt. Kan være et lite blodkar i skjeden som har fått et lite hull.

Vet følelsen. Jeg har selv mistet i SA, og var livende redd ved neste graviditet.

Kanskje du kan ringe legevakten og høre hva de tenker om dette?

Alle beste ønsker til dere.

Skrevet

Her kan det gå begge veier... Du kan ringe legevakten.. Men de kommer mest sannsynlig til å be deg vente å se, oppsøke fastlege din og ta det som det kommer. De er ganske kyniske der...

Jeg opplevde selv å blør da jeg var 7 uker på vei.. Jeg ringte legevakten. Fikk beskjed om å vente å se. Ringte igjen og sa jeg var så redd..- Fikk komme inn og legen sendte meg til sykehuset for ul( bare forsi han var veldig snill)

Der fikk vi se et bankende hjertet... Det gikk bra. I dag er hun en bestemt liten jente på tre år..<3

Dette kan gå bra... Ønsker deg masse lykke til!!!

Skrevet

Tenk positivt.

Hva om det er noe galt med fosteret og dette er en måte å støte ut fosteret på.

Skrevet

Ring gynekologisk poliklinikk. Det gjorder jeg da jeg blødde i uke 14. Fikk komme inn med en gang!

Heldigvis stod alt bra til med min lille, selv om jeg virkelig fossblødde!

Masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...