Rotte-mamma Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Var på do for ca.15 min og når jeg tørket meg var det "fersken" farge på utfloden!!!!!!! Ventet 15 min og tenkte eg ikkje skulle ta på vei, men når eg gikk og sjekket igjen var det mer........Bare griner nå er så redd!! Er 11 + 5 i dag , mast sist i uke 5. Sambo er på jobb uten tlf...Hva skal jeg gjøre!!!!!!!!!!!!!!!!!!
djaniz Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 for det første må du roe deg helt ned! vet det kan være vanskelig,men ikke stress deg opp. for det andre så ringer du føden og hører med de. det er helt normalt at mange har blødninger..er det veldig sterk rødfarge så er det større grunn til bekymring. husk på det at du kan ha fått en rift og det er årsaken. man blir veldig sensitiv nedentil når man er gravid. så kan du alltids søke opp nr til samboers jobb og ringe dit for å prate med han:) pust godt ut så hodet kan klarne til;) dette går sikkert bra! tenker masse på deg:) *trøsteklem*
Lillesnuppa ♀ <3 Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Med min førtefødte, så opplevde jeg det samme som deg. Jeg var på toalettet, og oppdaget litt blodig utflod i trusa og på toalettpapiret. Ikke så mye, men nok til at jeg ble litt stressa og redd. Men jeg fikk roet meg ned, og merket ikke noe mer til det senere. Og noen måneder senere kom verdens nydeligste gutt til verden :-) Som hun over her skrev, så kan det være så enkelt som en liten rift eller noe sånt som gjør at du blør. Håper i allefall at det bare er det som er i veien med deg! Masse lykke til!!
Kongeørna Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Det er veldig vanlig å ha både sporblødninger og større blødninger i begynnelsen av et svangerskap. Pust rolig. Når du er så langt på vei, ville en abort ha vært smerter og masse blod.
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Hei! Høres bare ut som en irritert slimhinne om det er ferskenfarget da.. Tror ikke du skal være redd, men ring og KREV ultralyd på sykehuset.
Juni 2009 * April 2012 Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 Dette skjedde meg også, i uke 23. Det var bare en rift like innenfor skjeden og hadde ikke noe med babyen å gjøre. Jeg fikk komme inn til skjekk på føden og da fant jeg ihvertfall ut hva det var og slapp å bekymre meg mere. Du burde kanskje ta en telefon dit du også, så slipper du bekymre deg Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå