Gå til innhold

sydentur med en på 18 mnd ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har reist med barn rundt samme alder ? hvordan var det ? og hvordan blir de små sikret i fly ? tar også imot tips til utflukter i alcudia :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min var vel 20 måneder eller noe sånt. men det gikk veldig fint. vi var i Tunisia og han snakker enda om at han har vært i afrika og sett på kamel... hehe.. det var store saker.

de sikret han i flyet ved at han fikk et ekstra belte rundt magen som festes i mitt belte. vi fløy når han var 8 måneder også og da gjorde de det på samme vis. men styrter flyet så er man temlig ferdig uansett omtrent.

jeg syns det var en koslig tur, men det var litt slitsomt at vært måltid måtte spises ute. det ble litt mye "du må sitte stille" for han. men alt i alt en fin tur. selv om jeg foretrekker hytte på nesodden... hehe

Skrevet

Vi var på Kreta da sønnen min var 18 mnd. Det var en veldig fin tur, kan trygt anbefale å reise.

Det som var slitsomt var at han er av den aktive typen, så han holdt seg lite i ro, også på stranden. Vi måtte gå etter ham hele tiden, og han var litt for liten til å ha tålmodighet til å sitte lenge med bøtte og spade. Dette gjorde også at det var litt slitsomt på resturant.

Skrevet

ok så godt,for vi bestillte tur idag :) ja han er av den veldig aktie typen hanher også,men det er vi godt forberedt på og vandt med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...