Gå til innhold

Tips til gave til jente på 5 år? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er onkel til ei jente som blir 5 år og trenger det ultimate gavetipset! Hun elsker visstnok alt som har med prinsesser og fargen rosa å gjøre, men mulig hun har "nok" slikt.

Tips til en litt-for-sent-ute onkel mottas med stooor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp noe litt mer nyttig enn leker. De fleste barn har alt for mye leker.

Jeg bruker å kjøpe bøker, gjerne klassiske bøker som eventyrbok med alle de gode gamle eventyrene.

Eller et spill. Jeg spør i lekebutikken etter et spill som passer for noen som er 5 år og oppover. Det kan være: ludo, stigespill, lotto, ++ masse annet.

Skrevet

Rockering, så slipper hun å bli så feit når hun blir eldre. Bare spør de på skravle.

Skrevet

Takk for tips! Tar gjerne i mot flere....;-)

Saken er at jeg har en 2 åring selv, så denne aldersgruppen er ingen sak å kjøpe gaver til. Men 5 år blir en helt annen "lekeverden" for meg, hehe....

Har kjøpt Albert Åberg bok for det likte jeg selv da jeg var liten, men husker ikke hvor gammel jeg var....

Er Barbie helt ukorrekt?

Denne jenta har virkelig ikke så mange leker, foreldrene har gjort en bevisst avgjørelse på at de skulle begrense det kraftig, så det er nesten helt andre veien:-) Ikke har vi stor familie heller, så hun kommer ikke til å bli overøst med gaver. Derfor har jeg har veldig lyst å gjøre stas på tanteungen min denne helgen...

Hilsen Onkel HI

Skrevet

Jeg mener onkelungen. Blir jo ikke tante selv om det er en jente! Samboer vrir seg av latter.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...