Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått påvist blodspor i urin to ganger nå, og derfor er den sendt til dyrking. noen som har vært borti det samme noen gang??er så redd og urolig her for hva det kan være???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt på den i håp om at kanskje noen her vet noe eller har det samme:-)

Skrevet

Hei,

Jeg fikk påvist det i første trimester på to urinprøver som jeg leverte. Legen sa at jeg ikke skulle bekymre meg, da det er lett at blodkarene kan bli litt utvidet og derfor kan det lekke litt ut i urinen. Tok en ny urinprøve for ca. 3 uker siden og da var blodet forsvunnet.

 

Det kan også være urinveisinfeksjon du har fått, men det er ufarlig og de finner det nå ut vha dyrkning.

 

Legger ved to linker som jeg leste:

http://www.lommelegen.no/392195/gravid-med-blod-i-urinen

http://www.lommelegen.no/331479/gravid-og-blod-i-urin

 

Tror ikke du trenger å bekymre deg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...