moota m storebror&lillebror Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Jeg er definitift ikke! Før var jeg så redd for at noen skulle syns jeg hadde teite solbriller eller så teit ut. Men i år har jeg kjøpt noen solbriller som er kule, og jeg går med dem en del når det er sol. Selv om jeg liker å vise øyene mine og å se andres øyer. Det har jo litt med kroppsspråket og gjøre.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Bruker jeg ikke solbriller, går jeg å myser. Og det ender med en forferdelig hodepine. Så solbriller har jeg alltid med meg på sommeren.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Ja jeg liker også og se øynene til folk når jeg snakker med dem. Jeg bruker solbriller ja. Er så mye bedre i øynene da.
Lene~mor til tre Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Samme her, solbriller må jeg ha da jeg er "lyssky". Bruker jeg ikke solbriller går jeg rundt å myser med øyne og får hodepine etterpå.
Lille & Bittelille Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 Så absolitt en solbrille type! Bare det blir litt skarpere lys enn normalt, kommer solbrillene frem! Får så ondt i øynene og hodet hvis jeg ikke bruker det.. Snuppa mi er akkurat lik. De synes hun er så morsom i bhg, for hun er eneste ungen som ALLTID skal ha solbriller på! Tror nok hunogså synes skarpt lys er litt ekkelt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå