Gjest Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Kan da vel bare vippe brystet over kanten? Hadde det sist, men ser ikke at det har noen voldsom hensikt. Eller er det noe jeg ikke har tenkt på?
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 jeg har tenkt tanken selv også... om jeg virkelig trenger det... Må vel være opp til hver enkelt...
Little Dreamer Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 For oss med store mugger er det å vippe over kanten å beregne som stor rasfare..
Gjest biss med twins Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Jeg klarte ikke å vippe de digre loffene over kanten, så jeg syns det var veldig greit! hihi=)
MintCondition Skrevet 27. mai 2009 #6 Skrevet 27. mai 2009 Jeg brukte amme-bh i noen uker, før jeg gikk over til mine vanlige, gode bh´er. I en amme-bh sitter liksom amme-innleggene litt bedre føler jeg, men straks jeg ikke hadde behov for innlegg lengre var det bajbaj til dunder-bh ja..
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 27. mai 2009 #7 Skrevet 27. mai 2009 Jeg synes det var vondt å bruke vanlig bh siden puppene ble så steinharde innimellom. Ammebhene var mer elastiske. Og når jeg brettet ned en vanlig bh vippet den seg opp igjen hele tiden sånn at babyen mistet taket. Ble veldig klønete for meg ihvertfall.
Gjest mphs Skrevet 27. mai 2009 #8 Skrevet 27. mai 2009 For meg er det et must med gode amme bher. Har prøvd å vippe puppen over eller under vanlig bh og syns det er vondt.
It's all about me Skrevet 27. mai 2009 #9 Skrevet 27. mai 2009 Sitter jo noen timer med puppen ute pr barn, og da er det iallfall viktig for meg at det er behagelig. Å dra en vanlig bh opp synes jeg klemmer, trekker jeg den ned synes jeg den lett glir oppover mot babyen. Men det er selvfølgelien opp til hver og en men jeg hadde aldri klart meg uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå