To små, med øyne blå :-) Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Helgetur for to. Helst ikke så dyrt... Har så lyst å ta en jntetur, men aner ikke hvor!
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 LONDON!! norwegian flyr dit fra de fleste flyplasser i Norge... og i London finnes det mange billige hoteller... feks i Bayswater... sjekk hotell.no
Sjokoladefrik Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Køben! Hatt det kjempegøy der med jentene. Bra shopping og passe langt.
To små, med øyne blå :-) Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2009 Takk for gode tips. Skal titte litt på det! Tar gjerne i mot flere :-)
Sol Skippertaksdronning Skrevet 28. mai 2009 #7 Skrevet 28. mai 2009 Praha!! Kjempefint, billig og tror det er spa der og:) god mat, og billig drikke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå