Esther30 Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Vi skal til dyreparken i Kristiansand i sommer. Og på Kaptein sabeltann show. Tenkte jeg skulle kjøpe en cd til vesla slik at hun kan høre litt på sangene de synger på showet. men hvilken bør jeg kjøpe?? Er så mange å velge i! Er jo litt moro at hun kan noen av sangene:)
digger Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Har dessverre ikke svar på spørsmålet ditt, men siden vi også vurderer Dyreparken lurte jeg litt på hvordan dere skal bo? Føler alt er utsolgt:-(
Esther30 Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2009 Vi skal bo i campingvogna vår! Men vi hadde først bestillt hytte for 6 personer som vi avbestilte da vi kjøpte campingvogn. Men allerede da vi ringte på hytta i februar/mars var masse utleid, så det er ikke enkelt å få tak i noe nå kan jeg tenke meg! Men lykke til da, håper det ordner seg!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Vi har kjøpt en dobbelcd. Kjøpte den i fjor. Kjempegøye sanger. Vi kan dem utenat alle mann ) Tekstene står inni et hefte i coveret også )
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 27. mai 2009 #6 Skrevet 27. mai 2009 ville kjøpt enten "hiv o' hoi! kaptein Sabeltanns favoritter" eller cden som omhandler årets forestilling: Kaptein Sabeltann Og Den Forheksede Øya.
Dotten Skrevet 27. mai 2009 #7 Skrevet 27. mai 2009 Showet i år heter Kaptein Sabeltann og Den Forheksede Øya, så mulig cd-en heter det samme??
Esther30 Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. mai 2009 Tusen takk for tips, da må jeg iveien å kjøpe cd i morgen! Gleder oss stort til forestillingen store og små :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå