C&E<3 Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Hva trengs til barnehagestarten? Er ikke før til høsten,men tenker det er en del å få tak i så godt å være tidlig ute Tar i mot alle tips og råd!!
anesam Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 regntøy parkdress ullklær byttetøy sekk matboks/drikkeflaske støvler vintersko joggesko luer/votter solkrem
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 lurer litt på det samme, siden begge mine skal begynne full tid til høsten... Min foreløpige plan er: innesko fleecebukse og jakke (til å ha under regntøy) regntøy støvler matboks bytteklær
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Tror mange barnehager også krever at man har med bleier. I tillegg til det de over her skriver kommer jeg til å ha med vogn teppe/pose el i vogna kosedyr smokker zinksalve bleier
It's all about me Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Det viktigste er et barn i barnehagealder.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. mai 2009 #6 Skrevet 27. mai 2009 Dress og gjerne en ekstradress i tilfelle den ene blir våt Fleecedress Ekstraskift (sokker, strømpebukse, body, bukse, genser) Støvler x 2 Sko/sandaler (på sommerstid i godværet. ) Lue x 2 Pannebånd (nå som det er så varmt er det godt med pannebånd.) Votter x 3 Ullsokker x 2 Skjerf Regntøy Bleier og våtservietter, og salve som kan ligge i sekken. Ting som leker, smokk og lign har jeg aldri tatt med. Men, nå var min 2.5 når han startet og sov heller ikke. Men, de fleste bhg lar ikke barna få bruke smokk (med mindre barna skal sove) Noen bhg har vogner, poser og det som følger med, andre ikke. Jeg har pakket endel ting i sekken, så de ikke henger på knaggen og tar opp unødvendig plass. Sekken blir med hjem hver fredag til vask av klær i helga. Byttetøy ligger i en skuff inne i bhg.
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 27. mai 2009 #7 Skrevet 27. mai 2009 Tror mange barnehager også krever at man har med bleier. I tillegg til det de over her skriver kommer jeg til å ha med vogn teppe/pose el i vogna kosedyr smokker zinksalve bleier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå