Gå til innhold

Noen igjen her ute som enda ser LOST???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser det ikke lenger, men maen ser det. Og her sitter jeg jo da og tvn står på.. Jeg skjønner ingenting, ser jo ikke på det hele tiden heller da i det hele tatt!! Så mener serien er helt tullete, mannen sier at det er bare meg som ikke fyller med. Men jeg mener jeg datt av lasset pga den var så vanskelig og forstå.. Begge har kanskje rett.. Uansett så lurer jeg på hvordan det vil ende i siste episode. Om man da har fått svar på alle ubesvarte spørsmål..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjære ser på det fortsatt, jeg sluttet for lenge siden. Men blir jo til at jeg gløtter med halv øye når det står på. Men han blir lettere irritert på meg, da jeg spør og spør og spør...:o)

Skrevet

haha det hørtes ut akkurat som her.. Jeg sitter også og gløtter opp, og får jo med meg litt nå og litt da. Og hører jo alt de sier. Så spør jeg da og graver, og han blir irritert for jeg forsyrrer ham hehe.. Idag hadde han pauset det, og da er det jo på opptak, så da spolte han tilbake for han gikk glipp av en setning. Så da er det jo ikke rart jeg ikke får med meg hva det dreier seg om så lenge en må ha med hver eneste setning så nøye.. Nei det er ingenting for meg..

Skrevet

Ingenting for meg lenger heller.. Begynte å bli lei for ei stund siden.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...