Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Til dere som irriterer dere over kvinnfolk som klager over mannfolk, kan la være å lese dette. Jeg ønsker bare å vite hva andre synes om dette. Spurte mannen min to ganger i dag om han kom hjem etter jobb, eller om han hadde andre planer. Først i dagtidlig og deretter ringte jeg på vei hjem fra jobb for å høre når han kom hjem. Mannen min har en veldig krevende jobb og er mye opptatt på kveldstid, dette var den eneste kvelden denne uka vi hadde mulighet til å være sammen. Formen i graviditeten er varierende, jeg må sove minst to timer etter jobb hver dag, og spurte derfor om han kunne lage middag mens jeg hvilte. Tenkte vi kunne kose oss med en bedre middag, og handlet inn selv om jeg egentlig ville rett hjem etter jobb for å sove. Han skulle komme hjem rundt halv seks. Våknet halv sju og han var ikke hjemme og hadde heller ikke ringt. Ringte han og da sa han at han straks kom, dvs om en liten stund. Da skulle han plutselig hjelpe en kompis med noe, og jeg ble irritert. Sa at han fikk komme hjem å lage middag som han hadde sagt. Jeg ringte igjen nesten en time senere for å høre om han snart var hjemme. Nei han var ikke ferdig på en stund. Halv ni var han hjemme, og da var jeg så sint at jeg ikke orket snakke med han. Kjenner jeg er skikkelig lei meg og såret over at hans oppførsel, skal nevnes at det er et problem i forholdet at han stadig bryter avtaler. Har lært meg å leve med det. Jeg elsker han, men skulle ønske at han kunne ta litt hensyn når jeg spør om det. Skal liksom ikke måtte bruke graviditeten for å få han til å holde avtaler hvis dere skjønner hva jeg mener. Men formen er sånn der, og jeg vil gjerne bli sett og tatt vare på nå når jeg går gravid. Har jo snakket om dette før vi ble gravid også. Måtte bare få det ut!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Han virker egoistisk, åssen skal det gå når dere får barn?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Synes du er ved din fulle rett til å være lei deg, du bør ikke akseptere slik oppførsel! Stå på, du virker som en reflektert dame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå