Høst:-) Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Vi trenger ny babycall. Er det stor forskjell på de forskjellige typene? Har bl.a fått med meg at det finnes med både lyd og bilde. Noen som kan anbeale en dere er fornøyd med?
Gjest Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Jeg ble anbefalt vision nova (som super nova bare med cam), hadde den fra clas ohlson før og var evig misfornøyd. Var skeptisk pga prisen på vision nova, men til slutt kjøpte jeg den! Du ser bilde i fullt mørke, musikk du kan sette på hvis barnet våkner .. det beste er jo at du slipper å gå inn hvis barnet bare småvåkner, da kan du overvåke det i tilfelle det sovner igjen og du slipper å gå inn..! Du har en knapp som gjør at du ikke trenger å se på bildet hele tiden, men det slår seg på ved lyd
Gjest Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Vi har Phillips Avent, og er veldig fornøyd. Fikk den i gave, så vi hadde ingen valgmulighet, men er godt fornøyd. Vet ikke hva slags finesser som finnes på andre, da jeg ikke har satt meg inn i det, men denne har lysdioder som lyser ved lyd, jo høyere lyd, jo flere lyser. Det synes jeg er veldig kjekt, da slipper jeg å lytte, men setter jeg den på bordet så ser jeg om det er noe lyd:) Mulig dette er standard, det aner jeg ikke;) Synes også det er fint at man kan bruke både strøm og batterier, avhengig av om det er ute eller inne. Og det er veldig klar og tydelig lyd... Ellers har jeg mange venninner som er superfornøyd med Super Nova.
svirrehodet Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 vi hadde en philips kjøpt på elkjøp, men den streika plutselig en natt, så stakkars gutten lå og hyyylte da jeg våkna!! IKKE kjøp den iallefall. vi har gått til innkjøp av supernova, den er vi kjempefornøyd med.....!!! ble anbefalt av ei her inne..
Klar for nr 2 Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Vi har også super nova og er kjempefornøyd med den! Veldig enkel og forklarende
A og G Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 vi har supernova og e fornøyd med den, men har ikke prøvd ut noen andre
Itsrejk Skrevet 28. mai 2009 #7 Skrevet 28. mai 2009 Vi har nettopp investert i Vision Nova, og er som "Mamma til Ibrahim" veldig fornøyd! Den er dyr i innkjøp, men jeg regner med vi kommer til å bruke den i flere år fremover, nå som vi får soverom i en annen etasje enn oppholdsrommene (på flyttefot). Jeg liker veldig godt det som "Mamma til Ibrahim" på peker: Hvis barnet våkner litt kan jeg bare følge med på skjermen at han har det bra og sovner igjen, i steden for å gå inn og forstyrre ham. (Jeg må nemlig alltid inn og sjekke dersom jeg har hørt ham...) Skjermen gir meg også en mulighet til å sjekke at han rører seg innimellom - snur på hodet osv. Det synes jeg er godt.
Seven Skrevet 28. mai 2009 #8 Skrevet 28. mai 2009 Vi har Philips Avent og er veldig fornøyde. Den har lang rekkevidde på batteri også: når poden sover tar jeg bare med meg uniten i lomma og jobber litt i hagen. Kjøpte den på Barnas Hus. For oss holder denne typen babycall. Overvåkning via skjerm synes jeg er unødvendig. Ønsker jeg å se ham så er det jo bare å liste seg inn til han. Litt trim opp trappa får jeg også på kjøpet...:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå