Gå til innhold

Noen som har fått dilla på noe???????????????????


salide

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Er det noen som har fått dilla på noe å spise her??

Jeg har hørt så mye om forskjellige "cravings" i svangerskapet, men har ikke fått noen selv...

Bekjente av meg har fått dilla på alt som hveteboller, isbiter, H-melk, marsipan, murpuss osv...

 

Hva med dere andra her inne??

:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her går det i jordbær cravings. Sitter og dupper de i sukker og kan fint spise en kurv om dagen. Har kuttet ned litt nå, men det er utrooooolig godt, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg kan kalle det cravings, men jeg har ofte veldig lyst på øl. Har drukket meg gjennom alle de ulike alkoholfrie variantene og funnet ut at Hansa og Ås sine er knallgode. Dog husker jeg nesten ikke lenger hvordan vanlig øl smaker da, så jeg er kanskje litt lite kresen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :)

 

jeg har egentlig aldri vært noe veldig gla i sjokolade, men nå klarer jeg nesten ikke gå i butikken uten å¨kjøpe noen krokanruller... har aldri likt det før!!synes det er en rar sjokolade.

men nå er jeg superbegeistret, men den koster søren meg 14 kr på kiwi! for en liten rull....! hehe

 

prøver ellers å spise sunt, men den sjokoladen er bare SÅ GOD!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fått litt dilla på stangselleri og softis med tuttifrutti strø (ikke samtidig heldigvis)

Har aldri vært noe særlig glad i stangselleri =p

Hender jeg får kick på sjokolade og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

IS... jeg har fått skikkelig dilla på is. SOLIS og FRISKIS er de to store favorittene, men i nøden spiser fanden fluer som det heter og da går alt ;-)

Vet ikke om det er så innmari uvanlig, men jeg spiste veldig lite is før jeg ble gravid ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da jeg var kvalm i starten var det frukt i alle varianter, men særlig appelsin og alt som smakte av appelsin. Men det var vel litt fordi det bare var det jeg ikke ble mer kvalm av. Nå i ettertid har jeg sett at jeg har drukket betydelig mye mer melk enn jeg gjorde før, melk som tørstedrikk omtrent. Og ellers har jeg hatt peridoer med te fordi kaffe ikke har smakt like godt alltid. Men noen sånne skikkelige diller har jeg vel ikke hatt...

Jeg har forøvrig hatt mindre lyst på sjokolade enn normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...