Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Ser Greys anatomy på svensk TV 5 og gråter som en GAL her jeg sitter. Izzie har kreft og kommer ikke til å overleve. I dag giftet hun seg med Dr Karev, så romantisk og samtidig så TRIST! Latterlig at voksne dama sitter her og gråter som en unge til et tv program, men that´s me!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 så bra da er det ikke bare meg.gråter til nesten hver av episodene jeg:)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Har du hørt om å advare mot spoilers? Din jævla drittkjerring der du sitter og sipper over yndlingsserien min som jeg lojalt vil VENTE med å se til den kommer på norsk tv. Hold kjeften på deg, eller advar mot det du skal skrive.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Unnskyld, unnskyld, unnskyld! Tenkte ikke så langt! Ikke meningen å spolere dette!!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Er det mulig å være så dum, hvorfor ødelegge for alle andre som venter på at det skal starte opp på tv2!! Nå kommer jeg til å sitte å vente og lure på når det kommer til å skje og det kommer til å ødelegge for hele serien. Fan å, dette er den eneste serien jeg og min mann ser sammen, så attpåtil må jeg holde dette for meg selv for å ikke ødelegge for ham!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #6 Skrevet 27. mai 2009 Unnskyld til deg også! Er irritert på meg selv nå! Skulle skrevet at det dreide seg om Greys! Det skjer heldigvis veldig mye annet spennende denne sesongen også!
Gunn og Gutta Skrevet 27. mai 2009 #7 Skrevet 27. mai 2009 Er det noen som vet når Grey`s kommer tilbake på norsk tv? Savner dem såååååååååååååå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå