Gå til innhold

Hva er dine favoritt-frukter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*kjedeseg*....

Jeg er veldig glad i grønne epler - må ha det, bare må ha det...i tillegg er moreller, aprikoser og ananas veldig godt:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bananer:)

Vaniljeyoghurt med bananbiter og stenfrie druer er nam nam

Gjest Sauen er poppeklar!
Skrevet

Kiwi, jordbær, vannmelon og moreller=)

Skrevet

Pærer, honningmelon, gule epler og jordbær.

Skrevet

Jordbær, vannmelon, røde epler, banan og druer.

Skrevet

Jordbær, bringebær, blåbær, vannmelon, gul kiwi. :)

Skrevet

Det er mange, men topp tre frukter: Gul/ røde plommer-slike norske litt avlange.

Vennmelon og Annanas

Bær: Jordbær, moreller og bringebær-

Gjest biss med twins
Skrevet

Sharon, ananas, kiwi, litchi (er det sånn det skrives?:) meloner.. Tropiske frukter er det beste.

Skrevet

Frukt og bær er nammis! Aller best er friske aprikoser, deretter ligger mango på en god annenplass, helst den pakistanske, harde grønne pærer også søte, norske jordbær....åh gleder meg til jordbærsesongen. Beste frokosten som finnes er fersk loff med jordbær og sukker på og te, og sitte ute og spise, barbeint...hmm tror jeg gleder meg litt til ferien jeg ;-)

Skrevet

Åh..... NOrske jordbær (helst trønderbær), vannmelon, cantaloupe, kiwi, moreller, mark-jordbær, grønne syrlige epler og søte klementiner!

Skrevet

Veldig mange..Elsker jordbær, moreller, div. meloner.. Er veldig glad i ananas og stenfrie druer og kiwi gold..

Modne kalde nektariner...mmmmm...

Spiser en del gule epler og bananer..

Elsker frukt..Spes. nå som jeg er gravid:)

Skrevet

1. Vannemelon

2. Moreller

3. Druer

4. Fersken

5. Nektariner

6.Jordbær

Skrevet

gul kiwi! namme.. smakte det for første gang i dag:)

Skrevet

Norske epler om høsten er min favoritt. Ellers elsker jeg bær. Iskald melon er akkurat nå en favoritt, men eksotisk frukt når en er i utlandet der den smaker perfekt er fantastisk. Pakistansk mango..mmm...

Skrevet

Jeg synes ikke epler er noe godt. Det fant jeg ut for litt siden, etter og ha trykket de i meg i alle disse årene, for at det sunt:-/

Vannmelon er på toppen. Så kommer moreller, ananas og grønne druer uten stener:-)

Skrevet

Forundrer meg over at nesten ingen nevner druer....

Søte steinfrie druer med sjokolade til er bare DIGG!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...