Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Hvilket barnesete er det som anbefales som første sete nå? er ti år siden sist så jeg regner med at det som var best på den tiden ikke er i salg idag ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 jeg elsket besafe izisleep. Det er kjempetrygt og behagelig for babyen, og du kan bruke isofixbase til det. Eneste minuset er at det er tungt, men jeg har aldri sett poenget i å flytte setet rundt og ha babyen i det utenom i bilen. Det er lett å feste å bilen med bilbelte,sitter støtt og gir god støtte til hode/nakk og rygg. Men det du burde se etter i 1. sete er at det er skikkelig beskyttelse rundt hodet, sånn pølse rundt hodet er ikke trygt nok, men det selges fortsatt:/ bare sjekk ut på nettet, det er ofte salg og slikt:) Husk å sjekke med bilen deres om dere om det er mulig med isofix, det er lettest og tryggest;)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Maxi cosi stolen har gjort det veldig bra i tester. En veldig lett stol som er snerten og bære inn og ut av bilen! Var absolutt en must for barnestolen for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå