*gruffalo* Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Sikkert noen som har spurt om det før, men Vi reiser om 3 uker, og jeg gleder meg!! Skal 2 uker til rhodos, så håper det blir en avslappende og koselig ferie for både liten og stor
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Ja den er ferdig betalt og planlagt:) Reiser om 1 uke til Danmark. Resten av ferien vet vi ikke enda.
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Tja, jeg håper jeg finner et sted å bo og skal flytte. Far har også ferie samtidig med barna og meg, så håper vi skal være en del der =) Har ikke planer om ferie, blir nok ikke råd til det i år. Men jeg får jo noe som er masse mer verdt enn ferie! Alså jeg skal leve livet mitt sammen med barna for de som ikke har fått med seg gnålet mitt før =) =)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Hyttetur til Rondane - kose oss der noen dager. En dag eller to i Hunderfossen. Ellers bare slappe av og nyte livet...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Hm, nei, egentlig ikke, eneste vi har bestemt er at vi skal til lofoten på bilferie. Jeg vet når jeg har ferie, men vet hverken hvor lenge vi blir eller nøyaktig når vi drar. Samboern kan mest sannsynlig ikke ta så lang ferie, og vi drar mest sannsynlig rundt begynnelsen av juli, og blir sannsynligvis ikke borte mer enn 1,5 - max 2 uker.
"vestavind" Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 Vi skal til Santorini, Naxos og en tur til Paros. Gleder meg veldig:-)
blond Skrevet 28. mai 2009 #7 Skrevet 28. mai 2009 Tidspunkt for ferien er avklart, innholdet er ikke på plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå