Gå til innhold

Er alle flaue over strekkmerkene sine???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk strekkmerker på magen med nr 1 og sommern som kom da så prøvde jeg på ingen måte og skjule dem...

Fått mer strekkmerker denne gangen og kommer heller ikke til og prøve og skjule dem i sommer....

Er jo ingen grunn til det? vi har fått barn og burde være stolte over hvordan kroppen tilpasser seg.. strekkmerker eller ikke... de viser bare det underverket kroppen min har laget.

Vil alle skjule dem og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg er ikke flau, men jeg håper jo selvsagt at jeg slipper strekkmerker. Syntes jo ikke det er så veldig pent, men det gjør meg ingenting! Det er en av tingne som ofte følger med det å få barn, og det er helt greit.. Jeg vet også at mannen min vil elske meg like mye uansett om jeg har strekkmerker eller ikke.

Skrevet

Jeg er i klubben med deg jeg :) Jeg syns strekkmerkene mine er flotte, spesielt 4 symmetriske jeg har helt nederst på magen. De ser nesten planlagte ut. Jeg viser dem tilogmed fram til venninner mens jeg sier,-

" Se,så tøffe dah" ;)

Jeg har snakket med flere menn som faktisk synes strekkmerker er noe av det mest kvinnelige og sexye de kan tenke seg...Så hvorfor bekymringene rundt disse hedersmerkene florerer, aner jeg ikke :)

Skrevet

Skjønner at folk ikke vil ha dem.. men når de først kommer hva er vitsen med og skjule dem?

Ser at mange kjøper badedrakter osv.. ville jeg aldri gjort...

like fin i bikini selv med noen striper på magen=)

Skrevet

Jeg syns ikke mine er noen fine, men så er store deler av magen min dekt av dem.

Når jeg er ferdig med graviditeter så er nok å "fikse" magen min noe som står høyt på ønskelista

Skrevet

ja.. kan også skjønne det..

Jeg har vært veldog stor dette svangerskapet og bært lavt... når jeg på den vekten jeg vil være og jeg da skulle ha henge mage skal den ordnes.

Jeg syntes at kvinner skal være stolte av seg selv. om det innebærer at man velger og fikse ting syntes jeg man skal gjøre det..

Er ikke nødvendig og gå rundt og være missfornøyd hele livet.. det vil ingen tjene på.

Skrevet

Når de er helt ferske og illrøde liker jeg ikke å vise dem fra:) Ellers er jeg ikke det. Er mer spent på hvordan magen blir etter tvillingsvangerskap.

Skrevet

Jeg fikk masse strekkmerker under navlen med nr. 1. Denne gangen har jeg fått mange over navlen. Kommer ikke til å skjule magen nå heller. Syntes ikke det gjør noe. Har noen andre problemer med mine strekkmerker så får de heller kikke litt på sine egne perfekte kropper å se bort fra min:D

Skrevet

Jeg erikke så glad i dem akkurat, men ikke flau over dem heller. Alle voksne med et lite snev av kunnskap om kropp og svangerskap vet jo hvorfor de er der, så da skal det jo ikke være noe å bry seg om. Går i bikini uten problemer i hvertfall, både som høygravid og som ikke-gravid.

Skrevet

Etter tvillingene har jeg strekkmerker fra nederst til langt over navlen, og er flabbete og rar i huden. Det blir ikke bikini på meg på en stund for å si det sånn.

Jeg er stolt over strekkmerkene mine da, jeg har jobbet hardt for dem! :)

Hvis jeg noen gang oppnår slank størrelse og strekkmerkene har roet seg ned lit skal jeg vurdere å kjøpe bikini, men jeg har ikke vært i syden på årevis og hjemme bruker jeg aldri bikini, så det er ikke noe stort savn. Går heller i shorts og bikinioverdel.

Skrevet

Nei, er ikke det.. Har gått gravid, og med nr 2 så fikk jeg innmari med strekkmerker, hele magen er full, pluss noe på armene og bena..

Skrevet

Jeg elsker dem ikke, men jeg har ingen problem med dem. Jeg har født to barn og at det viser på kroppen min, har jeg et helt avslappet forhold til.

Skrevet

Jeg syns desverre de er helt grusomme på meg selv, hater de og er veldig flau over de.

MEN det bryr meg midt i ryggem om andre har det. Har i grunnen ikke lagt merke til om andre har det eller ei...

Skrevet

Jeg var livredd disse strekkmerkene, hadde ikke ett ensete på magen før jeg ble gravid med nr. 1 men fikk selvfølgelig hele magen, siden og nedover rumpa. var helt oppgidd, men jeg fikk "hengemage" etter fødselen, så nå bryr jeg meg ikke en plass om strekkmerker, skulle bare ønske jeg hadde sluppet den magen dessverre, for den er i veien når det gjelder klær og selvtillitt. men strekkmerkene for min del er hjertelig velkommen for å bli. de er jo blitt mye lysere siden 07;)

Skrevet

jeg er vel flau på en måte.. ønkser ikke å vise dem fram.. hadde sykt mye vann i kroppen og det resulterte i merker under armene.. leggene låra.. hele magen sideflesket og korsryggen og rompa...

syns ikke det er stygt på andre men på meg selv syns jeg de er helt forferdelige.. så når jeg er ferdig med å få barn skal d som kan tas vekk... bort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...