Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Var det på et bestemt tid i forholdet da dere innså at han var den rette, ved første øyeblikk, eller gjorde han noe som fikk deg til å innse det?? Nysjerrig her:)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Ble klar over det veldig fort. Etter ca. et par dager var jeg klar over at det var mannen i mitt liv. Og jeg var godt over 30 år og hadde ventet lenge. Ingen lange forhold før det.... Begynte å tvile på om det fantes en den "rette". Så plutselig sto han der en dag og jeg var sikker etter bare et par dager.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Jeg visste det da jeg traff ham. Det var derfor vi ble sammen. Jeg var merkelig nok ikke stormende forelsket, men har blitt det etterhvert. Har fått bekrefta intuisjonen jeg fikk da jeg møtte ham.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Jeg og følte det gangske fort... vi hadde kjent hverandre et halvt års tid først, bare fordi vi var naboer (var studenter) og kom veldig godt overens med hverandre, praten satt veldig løst, og det var alltid kjekt å se hverandre.. etter noen mnd ble vi begge "hemmelig" forelsket i hverandre, og begge innrømmet det under en fest, og vi havnet til sengs. Noen uker etter den festen, med masse sms`er og etterhvert "dating" på besøk til hverandre å se på film f.eks mens vi snakket om forelskelsen, og om vi skulle gjøre noe med det eller ei... til slutt (etter ca to uker) gav vi etter, da forelskelsen bare hadde VOOOKST masse på de to ukene, ble vi et par da. Følte det rimelig kjapt, at dette var mannen i mitt liv, samme følte han om meg, at dette var noe vi absolutt ville satse på (begge hadde lange forhold bak oss og visste godt hva vi ville ha, og ikke ville ha) Etter ca 6 mnd som kjærester, flyttet vi sammen, og etter ca 2 mnd som samboere, startet vi prøvingen for å få vårt første barn sammen. spiren satt forøvrig med en gang, så det var ca ett år etter vi flyttet sammen at vi ble foreldre sammen. Har det strålende den dag idag, venter nå vårt andre barn sammen og har det bedre enn noen gang! Vi har aldri vert i tvil, om at vi er hverandres "the one" veldig deilig følelse å ha. Aldri kjent det så inderlig, selv om jeg har hatt lange forhold og samboerskap bak meg før, så merket jeg forskjellen ganske med en gang ja. Vi følte vi var veldig på samme "frekvens" og føler det heldigvis enda!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #6 Skrevet 27. mai 2009 ante det litt de første gangene vi pratet sammen, og følelsen vokste bare mer og mer jo bedre kjent vi ble. Hadde også ventet lenge på den "rette", tvilte på at han noen gang ville dukke opp, så deilig å endelig ha truffet ham!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå