Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Er det plass til tre barneseter bak?? Ikke jeg som skal ha bil da, heldigvis ;o)
Mamman til AM&JS Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Ja, uten problem å få plass til det i vår E klasse hvertfall:)
* 5 om dagen * Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 men i C klassen går det ikke,for det så jeg i min søsters bil i dag. (ho har stasjonsvogn) vi har E klasse,og der går det veldig fint.(selv om det er personbil)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2009 Selvom det ene er et babysete?? de tar jo ofte litt større plass, er så brede... Og pleier det være 5 punkts sele i midten på de??
* 5 om dagen * Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 i vår E klasse er det ikke 5 punkts sele i midten,desverre,men er ikke årets modell da,så det kan ha kommet de siste årene.
* 5 om dagen * Skrevet 27. mai 2009 #6 Skrevet 27. mai 2009 jeg kom på en ting til. vi skulle til gardermoen på natta en gang,og da ville jeg ligge i baksete og sove :-)) jeg er 1,68 og jeg lå helt strak i baksetet,det var like langt som meg asså..så det er jo bra plass da ville jeg tro,til 3 seter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå