~mamma~ Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 I dag fikk jeg lyst til å kjefte på en far... Han kjørte sin lille gutt (ca 4 år) til barnehagen. Gutten satt framme på passasjersetet uten barnesete eller -pute. Er det mulig? Selvfølgelig sa jeg ingenting, men kanskje noen burde gi ham et hint...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Ansvarsløst av ham, men jeg hadde nok ikke sagt noe...
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Det er ei som kjører barna til bhg som mine barn også går i. Hun har gjort noe kjempelurt. Hun har bunnet en tau mellom setene foran. Sånn at barna ikke skal komme flyvende frem (tror hun) når hun bråbremser eller kræsjer og de sitter 4-5 barn i bilen uten seter eller seler.
It's all about me Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Seriøst? Vel, da vil hun nok få seg en real overreakselse hvis det skjer noe. For barna vil absolutt komme flyevende framover selv med tau mellom setene. Eneste fosrkjellen er at de kommer i flere deler.
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Ja det er seriøst. Nå har jeg ikke sett henne levere barna på lenge, men så det hele tiden før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå