-Johanna- Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Gutten min har nettopp fylt to år, og har nå de siste ukene begynt å bli umulig og legge.. Han sovner vanligvis ikke før halv 9-9, tidligere sov han som regel før halv 8. Han sover 1,5 time på dagen (blir vekket). Lurer på om det er på tide å kutte ned enda mer? Hvor mye sover barna deres på 2 år på dagen, og når sovner de på kvelden?
SkjønnesteLinus i verden:-) Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Gutten min ble 2 år i mars og han sover ca. 45 min i 12-13 tiden. Vi legger han mellom kl. 7-7:30 og da babler han litt før han sovner. Men han har alltid trengt lite søvn, var også ganske tidlig ute med kune å sove en gang om dagen. Prøv å vekke han etter 30-45 min. Tror det holder. De er ganske uthvilte etter en kort lur også.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 gutten min som nettopp fylte 2, sover 45 min, i 12-13 tia. når han har sovet 45 min. blir han vekket. også er han i seng i 7- halv 8 tia. gutten min (likt som svaret over) var også tidlig ute med bare en lur på dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå