★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 hei dere! en liten oppdatering fra meg.. igår var jeg hos gyn og fikk journal og papirer jeg trengte ta med meg til hausken:)) så nå er vi klappet å klar til å dra på førstkommende tirsdag..eeeendelig!!))) men under undersøkelsen jeg tok samtidig gjorde det så jææ..vondt når hun trykket på venstre siden på magen..auuuu skrek nærmest det var så vondt:((( hun reagerte ikke stort på det bortsett fra "unnskyl..det var nok bare eggstokken din" ehh..tenkte at det sikkert ikke er noe å bekymre seg på siden hun ikke sa noe mer om det...men i etterkant så undrer jeg over det og er litt redd det skal være noe "tull" der:(( på høyre side kjente jeg ikke noe vondt....? hmm...noen med noe synspukter på det? anyway:) gleder oss ihvertfall syykt til dette nå og håper bare ikke det er noe der på venstre side som bremser prosessen ytterligere!! *gruble gruble*
b77h Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Hei Vi er også på Hausken, og jeg vil anbefale deg å ringe de og be om å få snakke med en lege hvis du bekymrer deg. De er veldig hjelpsomme, og kan kanskje berolige deg. Er det noe som bør undersøkes er det jo lurt å gjøre det nå på forhånd. Lykke til :-)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2009 skal jo dit på tirsdag allerede...men tror du ikke gyn.(hun er spes.i kvinnesykd.og fødselshjelp)sånn for orden skyld hehe...at hun hadde bekymret seg også om det evt skulle være noe gale?..uff... hvordan har du hatt det hos hausken da?hvor er du i løypen?)
b77h Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Hei :-) Man vil jo helst tro at gynekologen har peiling, og vet hva som teller. Men jeg har bare selv erfart at det er veldig mye min gynekolog ikke har snøring på når det gjelder ivf og sånne ting. Men du kjenner jo legen din best. Og sannsynligvis er det ikke noe å bekymre seg for. Men går du fortsatt og bekymrer deg, så pleier de iallefal være gode til å komme med beroligende svar på Hausken :-) Og de er alltid hyggelige i telefonen. Vi har hatt veldig positive opplevelser de to gangene vi har vært på Hausken. Vi startet rett der, så jeg har ikke erfaring fra sykehuset. Men syns bare de er en så positiv gjeng, men føler seg i trygge hender. Selv testet jeg postivt i dag :-) så det er et steg i riktig retning. Ble også gravid første gangen, men mistet i 6 uke. Så denne gangen er vi litt mer realistiske og nøkterne - tar ikke helt av i gledesrus;-) Men er selvfølgelig superglad og lettet over at testen er positiv. Vi fikk satt inn 2 fine egg, så det kan jo bli spennende... Lykke til i neste uke da!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2009 GRATULERER SÅ MASSE!!!)) glemte helt meg selv eg no og bare gleder meg til tirsdag..spennende om det er to nå da;) takk for svarene dine! lykketilklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå