moota m storebror&lillebror Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Jeg er egentlig elendig. Hvis det er fint vær blir jeg tomat av å være ute i sola en dag. Så neste dag låner jeg sunblock av barna der som jeg er "svidd". Men i år har jeg prøvd å passe på at hvis det er så bra vær at vi er ute hele dagen så tar jeg i alle fall litt i ansiktet. Aldri for sent å lære =)
*gruffalo* Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Ja, jeg prøver å bruke solkrem på meg selv, men glømmer det av og til. Jobber i bhg, og når finværet plutselig kommer så glemmer jeg det av og til. Men har i alle fall fuktighetskrem med faktor, så i ansiktet har jeg alltid litt faktor Og selvfølgelig i syden, der bruker jeg nok heller for mye enn for lite...
Kulå Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Jepp, det gjør jeg. Ellers blir det fryktelig vondt. blir så lett brent og får soleksem. Bruker helst 25, men av og til 15 også...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Åja det gjør jeg. Hver dag nå om sommeren i ansiktet. Og ellers på kroppen der hvor jeg hiver av meg klær..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Å jada, solkrem må jeg bruke. Lys hus som blir lett svidd hvis jeg ikke smører meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå