Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Hvordan er Gatwick flyplass å komme seg til - i fra London? skal kanskje reise, og reisefølget mitt reiser fra Heatrow... men så må gjerne jeg reise fra Gatwick, og så er et om jeg klarer å få meg dit på egenhånd hihi!!!
*gruffalo* Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 INGEN problem, hehe!!! Jeg var der i fjor, fikk kofferten min...fulgte strømmen og satt på toget inn til London i løpet av noen få minutter Billetten kjøpte jeg på toget, kjøpte da tur-retur, det er litt billigere. husker ikke hvor lang tid toget tok, men tok så taxi videre der vi skulle (for gadd ikke lete meg frem til buss)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Ja, men jeg skal ikke fra flyplassen, jeg skal fra London! :-) men det er vel en endestasjon....... hvis jeg tar toget, skulle det ta 30 minutt leste jeg et sted....
*gruffalo* Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 ja, da tar du toget til gatwick, ja. Går ikke lenger, så det går nok bra;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå