MarsbebisogMathilde Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Holder på med mitt 2 fryseførsøk ved Haukeland. Noen andre her inne som også hører til der
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 hei:) hører til der vi og men kommer ikke i gang der før november engang!! så vi skal ta ett forsøk hos hausken i mellom tiden... hvor lenge måtte du vente der?
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 jeg er på haukeland, er på sprayen nå og begynner på sprøytene kommende onsdag=D
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 hei hei hører også til på Haukeland. Helle er en icsi-jente født 08.03.08, og nå skal vi i gang med søskenforsøk med oppstart spray i juli og forsøk i slutten av august Fikk ingen egg på frys så vi må igang igjen med alt, men det skal jeg overleve visst resultatet blir like vellykket som sist :)
MarsbebisogMathilde Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2009 Hei Damer. Takk for svar. Tøysekoppen:Jeg har en ivf jente født i 06, den gang var det lang ventetid ca 6 mnd, men siden jeg har hatt egg på frys, så har det kun vært en mnd ventid. Har du nettopp søkt, siden du ikke skal før i november? Hvordan er det på klinikk hausken, samme rutiner som på haukeland eller? Har 1 ønsker 2:Regner med at du er godt i gang med spraying nå, Hvordan er formen?Når regner du med å ha innsetting? Mammaen til Helle: litt kjedelig da, at det ble ingen på frys, men hva går vi ikke gjennom for at vi skal lykkes:) Selv fikk jeg satt inn 1 egg i dag, så nå er det bare å ruge i to uker.Har tatt meg noen dager fri fra jobben, så nå skal jeg bare slappe av, og tenke posetivt Masse lykke til alle 3 (4)
meg83 Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 Hei! Hopper inn her jeg! Vi skal til forsamtale på Haukeland på mandag, og de regna med at vi kunne komme igang i september, så det nærmer seg her også! Spent på å høre mer om hvordan det går med dere andre Hvordan har dere opplevd servicen på Haukeland? Har dere følt dere som mennesker eller kasteballer? Jeg har et veldig godt inntrykk så langt, men man hører jo så mye rart.. =)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 2. juni 2009 #7 Skrevet 2. juni 2009 hei hei dere:)) vært hos hausken idag og ble så positiv overrasket over at vi fikk negynne allerede i morgen!!!holdt på å ramle av stolen vi ble så glad:))) så onsdag neste uke skal vi sjekke om eggene er klare;) kort regime og skal ikke spraye...spennene dette..ikke gått helt opp for meg siden vi var forspeilet august pga stengt i juli men siden mensen kom av en eller annen grunn fire dager før denne sykl så kunne vi bare sette igang...))
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 2. juni 2009 #8 Skrevet 2. juni 2009 Er 2 år siden vi var der, men vi følte oss veldig velkommen og ivaretatt i fra første til siste stund :) Spesielt sykepleierene tar godt vare på deg
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 2. juni 2009 #9 Skrevet 2. juni 2009 ja de var så koslig og det var bare å ringe om det var noe..fikk et mobil nr også..også så positive og i møtekommende..ble helt rørt i ren takknemlighet jeg:)hvordan gikk det med eg når du var der?
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 4. juni 2009 #10 Skrevet 4. juni 2009 Håper på søsken til Tilde : jeg er vel midt i sprayen og på 2. dag med sprøyter, formen min var veldig fin når jeg sprayet, men formen er blitt synkende etter sprøytestart, er blitt generelt uggen i kroppen, samt jeg kjenner det godt i eggstokkene, murring og ømhet...blir sikkert noen lange dager med sprøyter siden jeg kjenner det allerede etter 1. sprøyte, og det ble enda mer synlig i dag etter 2. sprøyte...har kraftige el smerter til vanlig så regner ikke med at det blir noe mindre nå når alt blir pumpet inn i kroppen=S hvordan jobb har du siden du har tatt fri? fri som i fri fri eller med sjukemelding? er så usikker på hva jeg skal gjøre siden min jobb er det mye trakking og tunge tak i... spennende med rugetiden da=D*XXX* lykke til jenter=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå