Gå til innhold

Noen som holder til på Hakeland her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på med mitt 2 fryseførsøk ved Haukeland. Noen andre her inne som også hører til der

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) hører til der vi og men kommer ikke i gang der før november engang!! så vi skal ta ett forsøk hos hausken i mellom tiden...

hvor lenge måtte du vente der?

Skrevet

jeg er på haukeland, er på sprayen nå og begynner på sprøytene kommende onsdag=D

Skrevet

hei hei :)

hører også til på Haukeland. Helle er en icsi-jente født 08.03.08, og nå skal vi i gang med søskenforsøk med oppstart spray i juli og forsøk i slutten av august :) Fikk ingen egg på frys så vi må igang igjen med alt, men det skal jeg overleve visst resultatet blir like vellykket som sist :):)

Skrevet

Hei Damer.

Takk for svar.

Tøysekoppen:Jeg har en ivf jente født i 06, den gang var det lang ventetid ca 6 mnd, men siden jeg har hatt egg på frys, så har det kun vært en mnd ventid.

Har du nettopp søkt, siden du ikke skal før i november? Hvordan er det på klinikk hausken, samme rutiner som på haukeland eller?

Har 1 ønsker 2:Regner med at du er godt i gang med spraying nå, Hvordan er formen?Når regner du med å ha innsetting?

Mammaen til Helle: litt kjedelig da, at det ble ingen på frys, men hva går vi ikke gjennom for at vi skal lykkes:)

Selv fikk jeg satt inn 1 egg i dag, så nå er det bare å ruge i to uker.Har tatt meg noen dager fri fra jobben, så nå skal jeg bare slappe av, og tenke posetivt

Masse lykke til alle 3 (4):)

Skrevet

Hei! Hopper inn her jeg! Vi skal til forsamtale på Haukeland på mandag, og de regna med at vi kunne komme igang i september, så det nærmer seg her også! Spent på å høre mer om hvordan det går med dere andre :) Hvordan har dere opplevd servicen på Haukeland? Har dere følt dere som mennesker eller kasteballer? :) Jeg har et veldig godt inntrykk så langt, men man hører jo så mye rart.. =)

Skrevet

hei hei dere:))

vært hos hausken idag og ble så positiv overrasket over at vi fikk negynne allerede i morgen!!!holdt på å ramle av stolen vi ble så glad:))) så onsdag neste uke skal vi sjekke om eggene er klare;) kort regime og skal ikke spraye...spennene dette..ikke gått helt opp for meg siden vi var forspeilet august pga stengt i juli men siden mensen kom av en eller annen grunn fire dager før denne sykl så kunne vi bare sette igang...:)))

Skrevet

Er 2 år siden vi var der, men vi følte oss veldig velkommen og ivaretatt i fra første til siste stund :):) Spesielt sykepleierene tar godt vare på deg :)

Skrevet

ja de var så koslig og det var bare å ringe om det var noe..fikk et mobil nr også..også så positive og i møtekommende..ble helt rørt i ren takknemlighet jeg:)hvordan gikk det med eg når du var der?

Skrevet

Håper på søsken til Tilde : jeg er vel midt i sprayen og på 2. dag med sprøyter, formen min var veldig fin når jeg sprayet, men formen er blitt synkende etter sprøytestart, er blitt generelt uggen i kroppen, samt jeg kjenner det godt i eggstokkene, murring og ømhet...blir sikkert noen lange dager med sprøyter siden jeg kjenner det allerede etter 1. sprøyte, og det ble enda mer synlig i dag etter 2. sprøyte...har kraftige el smerter til vanlig så regner ikke med at det blir noe mindre nå når alt blir pumpet inn i kroppen=S

hvordan jobb har du siden du har tatt fri? fri som i fri fri eller med sjukemelding? er så usikker på hva jeg skal gjøre siden min jobb er det mye trakking og tunge tak i...

spennende med rugetiden da=D*XXX*

lykke til jenter=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...