Gå til innhold

Endelig fått drømme mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte nettopp å få fanget ein gutt eg har jakta på i mange måneder. Han jobber allti og er med familien sin. Men endelig fekk eg overtalt han. Blei betatt av denne typen, han er yngre enn meg, han er samboer og har onger. Så hva gjør eg? Fortsette uten og presse han til å ta noen valg? Skulle bare være for gøy men blei mer enn det for meg.

Ønske tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La mannen vær! Han har samboer og barn, og hvorfor ødelegge et forhold?

Skrevet

Hvorfor skal hun la han vær? Den som kjemper vinner. Når gutter ikke får sexen hjemme søker de jo andre plasser. Sånn er di bare. Når dere har forstått og gjør noe med det så trenger dere ikke være redd lenger ;)

Skrevet

Fordi du ikke skal slå de som er mindre enn deg? Ikke særlig nobelt å slåss mot barn.

Ellers hørtes det ikke ut som om han slet hjemme. Og en mann som har samboer og barn er ingen gutt lenger. Han er en mann og skal ta ansvar som en mann, og det innebærer nødvendige forsakelser.

Det er ingen mennesker jeg har mindre tilovers for enn de som bryter ut av ett forhold med barn, først etter at de har funnet seg en ny partner.

Skrevet

Hun ber om tips om hvordan å forholde seg til situasjonen. Ikke en rekke beskyldninger og skyllebøtter. For alt dere vet så er det ikke sikkert denne mannen har det noe godt hjemme. Vi vet ingenting om situasjonen til dette andre paret så vi har ingen rett til å uttale oss om det heller.

Jeg syns at hvis du liker denne mannen at du skal følge din lykke, enkelt og greit. Du har tydeligvis noe som han ikke finner hos sin nåværende kjæreste.

Skrevet

Vi vet at han har barn. De har neppe behov for delt bosted fordi ei eller anna hore (mener ikke å forulempe HI, men det er ikke usannsynlig at det er slik mammaen til barna vil omtale HI) hadde lyst på pappa.

Alle kvinner har noe en mann ikke finner hos sin nåværende kjæreste.

Hvis HI blir lykkelig av å splitte opp en barnefamilie så kjør på. Men jeg ville hverken vært brekkstanga eller årsaken til at en familie blir ødelagt.

Skrevet

Tror ikke HI blir lykkelig av å splitte en barnefamilie. Men hvis man er forelska i noen så er man forelska. Man kan ikke hjelpe for det. Man kjemper jo alle for seg selv for å bli lykkelig.

Og siden han var med HI så må det jo være "issues" hjemme som ikke gjør hverdagen til noe dans på roser. Vi er så raske å hate menn og dømme de for slike ting. Men vi dømmer aldri motsatt, vi støtter alltid vårt eget kjønn. Menn er jo sårbare og mer enkle, de trenger trøst og sex:)

Skrevet

Det er klart man ikke skal dømme verken den ene eller andre parten uten å vite mer enn det HI oppgir. Men det er vel heller ikke noe som helst grunnlag ut fra det til å dømme denne maennens "hjemmebane"? Om det er issues hjemme sies det ikke noe om.

Det viktige å tenke på er vel at dette ikke er en "har man sagt A må man si B"-situasjon. Han har bedratt familen sin, ok. Vi vet ikke hvorfor, det er det ikke sagt noe om i HIs innlegg. Men det betyr ikke at det er opp til HI hva han skal gjøre nå. Det er opp til ham og ham alene å velge hvordan han skal forholde seg til det han har gjort. Det er han som vet hvorfor han gjorde det, og som må velge hva han skal prioritere. Det må HI rekspektere, uansett utfall. Det finnes viktige hensyn her, og man er ansvarlig for valgene man tar uansett om det kan virke fristende kan gjemme seg bak at man ikke har skyld i å ødelegge andres familie. Det er for barnslig.

Skrevet

Hørres ut som ein eg hadde for et par år siden.. Tro meg, det er ikkje verdt d....

Skrevet

Vel tro meg, det e absolutt verdt det!

Skrevet

Enig med hun nr 2 i denne tråden. Hvorfor ødelegge et forhold hvor hans kjære sikkert enda ikke vet om dette og hvor hun vil beholde mannen sin og barnet vil nok også ha faren sin.

Jeg syns du skal kutte ut han, kanskje hvis det er vett i deg så prøver du heller å hjelpe de begge.

Det er tydelig at lite sex er problemet i hans forhold. Dette skjer oftere enn vi tror. Vi er ikke alle like flinke til å ta oss tid til sex nå hvor vi har fått barn. Men tro du meg, det et viktigere enn alt for en mann i en travel familie hverdag hvor barnet får all oppmerksomhet og kjærligheten. Dere aner ikke hvor mange par som kommer til mitt kontor og har problemer, og når vi kommet til det virkelige problemet så er det sex. Mannen blir lat, tar mindre ansvar, hissigere, mer surmuling. Så hvis dere elsker mennene deres og dere har selv lyst på sex så gjør det! Det løser mer problemer enn hva dere faktisk vil innse.

Hilsen Samlivs terapauten

Skrevet

Er han interessert, ser han på deg som en flørt eller viser han følelser? Selv om han er samboer og har barn kan han jo bli glad i deg.. Folk har jo funnet hverandre selv om de har familier...Hvor gamle er dere?

Skrevet

Han virke følelsesmessigt interresert syns eg. Takk for et seriøst svar forresten. Mesteparten her inne er for opptatt av å kjefte på meg. Eg kan jo ikke for hvem ein falle for heller. Eg er eldre enn han, men det har ikke noe med saken å gjøre.

Skrevet

Ikke rart du får kritikk, når du selv skriver i Hi at DU har jaktet på han over lengre tid. DU har oppsøkt han, DU har da valgt hvem du ønsker å falle for!

Det var ikke tilfeldigheter som gjorde at du falt for han, men du gikk inn med EGEN vilje og forførte han, så liten respekt du har for deg selv og familien hans?

What comes around, goes around, fortsett slik du, så vet vi jo alle hva som skjer når han går lei deg og..

Skrevet

Stakkars HI sier nå jeg. Hvorfor slakter dere henne bare? En velger ikke bort en mann faller for, man kjemper. Så mitt råd er kjemp, det er helt klart at det kan bli dere. Og det kan helt klart bli dere for alltid ogaå. Så fortell han om hva du føler.

Lykke til uansett. Håper du klarer å kapre han og at dere blir lykkelig. Ikke bry deg om de trøtte, bitre og sure dibbe damene her. De er vel bare livredd hvis det er dems mann.

You go girl.

Skrevet

"De er vel bare livredd hvis det er dems mann."

Ja, hadde det bare vært så vel at jeg hadde hatt en mann :-(

Så nei, ikke akkurat det denne trøtte, bitre og sure dibbe damen her er redd for nei ;-)

Skrevet

Hva er det da ? Kan jo være flere ting som gjør at hun er interessert i akkuratt denne mannen som vi ikke vet. Jeg syns bare alle skal følge sin egen lykke. Og ja til enhver pris hvis en mener man blir lykkelig i lengden av det.

Men vi vet jo ingenting om familien hans, om de har problemer, hva problemer de har osv. Så blir jo vanskelig. Hvis dette er bare sånn engangs forelskelse som går over etter 1 mnd så dropp det og la han ordne opp med nåværende familie. Men det virker som du virkelig bryr deg om han da.

Skrevet

Når HI skriver at hun "endelig fikk overtalt han" så har han iallefall ikke komt løpende til henne. Er ikke sikkert han har de store problemene hjemme. Hun har vel vært for pågående rett og slett?!?

Så klart hun kan følge sin egen lykke, men å ødelegge et forhold der barn er inkludert er ikke bra. Tviler sterk på om hun hadde likt det om det var ei dame som hadde kapret hennes mann. Så det er lov å tenke og faktisk bruke sunn fornuft!!

Skrevet

Jeg er enig med den siste personen som skrev her. Er jo en gylden regel at man ikke stjeler noens mann på den måten. Iallfall ikke når det er en familie mann som har kone og barn. Man gjør bare ikke det. Hadde han ville hatt deg så hadde han gått i fra henne først og så kommet til deg. Du er nok dessverre bare en flørt han har og blir lei av like fort. Han går neppe i fra kona/samboeren sin hvis han ikke har gjort det til nå. Beklager.

Skrevet

Ja dere får bare være negative, men eg har hatt stor framgang siden sist ;) Og eg tror alt løse seg for meg å at han velge meg :) Husk at det dei ikke får hjemme får dei andre plasser, hvis dere mener han ikke fortjener å være lykkelig så er det synd.

Skrevet

Jeg er ikke negativ. Jeg synes bare du er dum.

Du får lage sutre innlegg når du oppdager at han bare har brukt deg.

Skrevet

Jeg har vært "den andre kvinnen". Falt pladask for en kjekkas på byen. Vi avtalte å møtes. Hadde regelmessige treff og sex. Skikkelig kjekk kar på alle plan helt til han forteller meg at han har kjæreste som han har hatt siden de var 17 . Da var han 21. Jeg fant ut at jeg var gravid. Valgte å beholde barnet selv om han valgte å være hos henne. Vi hadde noen kosestunder mens jeg var gravid og faktisk. Den dag i dag hater damen hans meg. Har faktisk aldri møtt henne. Har et greit forhold til barnefaren.Han betaler bidrag og sender gaver til jul og bursdag og møtes noen ganger i året

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...