Mamma til en prins+spire Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 ...kan noen hjelpe meg å regne ut hva jeg kan regne med å få utbet?? Jeg har full os i to år til. Takk for hjelpen!!
Harald Ripultfør Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Da får du vel full OS, en ekstra barnetrygd, du kan få stipend/lån og forsørgerstipend. Tror det tilsammen er på ca 7000 i mnd.. jeg får bostøtte også men det har ikke noe med studier å gjøre da, men man kan få det hvis man har dårlig inntekt. også er det jo farsbidraget.
Mamma til en prins+spire Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2009 oki... Hvor mye er fult OS på etter skatt? Får man fremdeles støtte til barnehage? er lån og stipend 7000? Hva får du i bostøtte med denne "inntekten"? Tusen takk for svar!!
*Udon'tKnowMe* Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Litt usikker på hvor mye OS er etter skatt, husker nemlig ikke.. Men du trenger egentlig ikke å skatte av den.. Det sa de i allefall til meg =) Jeg skatter likevel 16 prosent, men får alt igjen neste år.. Lån og stipend er vel ca 7 kan jeg tenke meg, jeg har ca 5000 på deltidstudie.. Og ja, du får støtte til barnehage... Bostøtte varierer fra kommune til kommune.. Gå inn på husbanken sine sider å se =)
Mamma til en prins+spire Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2009 ..tusen takk for svar!!! God klem
Musemor med tre søte små Skrevet 27. mai 2009 #7 Skrevet 27. mai 2009 Du kan vel også søke støtte fra lånekassen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå