Gå til innhold

uff vanskelig å tenke positivt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke så lenge siden jeg hadde SA. hadde i april , men er gravid i gjen nå.. er i uke 5. men tenker og tenker er så redd jeg skal oppleve det denne gange også. har så mensmerter i magen . merker jeg ikke greier å slappe av å glede meg helt att jeg er gravid. ikke missforstå. er utrolig lykkelig over att jeg er gravid. men redd. hehe mange rare tanker her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hva du mener, jeg mistet tvillinger i uke 19. Dajeg ble gravid igjen klarte jeg ikke å glede meg for mye, for tenk om det ville gå gale!!!

Men heldigvis hadde jeg gode venner og god oppfølging på sykehuset som sa at man må glede oss over det vi har i dag, og ikke hva vi kan miste i morgen. For vi vet ikke...... og godt er det.

Husk at barnet kjenner på hvordan mor har det!! :-) og det kommer nok til å gå bra denne gangen!! :-)

Lykke til :-)

Skrevet

Har det på nøyaktig samme måte. Har selv hatt en MA med utskrapning som var tøff. Men den gangen hadde jeg faktisk en dårlig følelse hele tiden, og fosteret døde i uke 10. Jeg kjente det den dagen det skjedde, alle symptomer forsvant på sekundet. Vi er rart satt sammen sånn....tenk at man kan kjenne at et foster på 2 cm ikke lever lenger. Altså, vær glad i alle symptomer du har, jeg elsker hver dag med murringer, da vet jeg at det er liv :-) Det skal nok gå bra!!!

Skrevet

Hei igjen =)

Jeg også vet akkurat hva du mener - jeg mistet mine tvillinger i MA i uke 12 den 07 mars i år - ble oppdaget tilfeldig på tidlig UL, fostersekkene, livmor og morkake hadde vokst som normalt, alle graviditetssymptomer var til stede, jeg var dritkvalm, kastet opp og begynnende bekkenløsning i uke 11 - så var det tidlig UL for å sjekke om det var flerlingesvangerskap - det ble bekreftet, men ingen hjerteslag hos noen av dem. Ut fra målingene sluttet de å utvikle seg i uke 6 - tenk at jeg hadde gått i 6 uker uten å merke at noe var galt!!! Sykt!!! Måtte til utskraping, det var kjempetøft!!!

Nå er jeg gravid igjen, fikk tidlig UL i uke 6+0 - ingen hjerteslag til min store fortvilelse og jeg skal tilbake til UL i morgen, da er jeg 8+0, jeg hååååååper virkelig at alt står bra til og at det er liv der inne!!! Akkurat som deg så er jeg veldig glad for å være gravid, men jeg er sinnsykt redd for at det skal skje en gang til...

Nervene mine er virkelig i helspenn nå foran UL i morgen - har nedtelling, bare 12,5 time igjen til undersøkelsen!! Jeg håper virkelig jeg kan gå ut derfra med gode nyheter!!!

Prøver å være positiv - men det kjempevanskelig!!!! Så jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver, men vi må bare prøve å være positive inntil det motsatte er bevist...

Ville bare fortelle at du ikke er alene og så gi deg en stor varm trøsteklem og si at denne gangen går det nok bra skal du se - denne gangen er det vår tur!!!

Stooooooor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...