Gå til innhold

Opptatt av kjønn!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er så heldige at vi venter nr 3:)Har alltid hatt lyst på 3 barn, så er kjempe takknemlig for at det har gått i oppfyllelse.Men det som plager meg er at siden vi hadde 2 jenter så var folk rundt oss mest opptatt av at "nå kommer vel gutten"Og da enkelte fikk vite at vi venter jente nr 3 så ble de "nesten"skuffet på vår vegne!For noen er så opptatt av hvor viktig det er med en av hvert kjønn, hadde sikkert vert kjekt det..men hva skal vi gjøre kan jo ikke akkurat stappe henne inn igjen.Er så drittlei de av venninnenne som snakker om kor kjekt det er med begge kjønn, det er veldig kjekt med 2 av samme kjønn ogskal jeg si.Kanskje jeg er litt hårsår..men herregud er ikke jente nr 3 verdt ett liv det og kanskje.Typen til en venninne sa til mannen min at"ka syns du om at dere venter jente nr 3, kor dum går det ann å bli.Hva skulle mannen min si annet at det er kjekt det!!Måtte bare få ut litt aggresjon!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. Mange dumme folk der ute!

Skrevet

Forstår deg ekstremt godt, bare med motsatt forteng her. Opplevde det samme når vi ventet nr 3 og dette ble tredje gutt. Følte meg faktisk mer kondolert enn gratulert! De verste kommentarene var alla: "jaja, dere er unge og kan enda få flere barn, kanskje dere er mer heldig neste gang", "ja da må dere jo bare få en til senere da, må jo ha en jente også!" osv i samme duren. Var utrolig sårende og provoserende, følte vi var de eneste som gledet oss over den lille gutten og at alle andre bare var lei seg på våres vegne.

Skrevet

noen folk er bare så dumme..ei venninne av meg fikk en gutt igår, har jente fra før.noen andre venninner, selfølgelig de som har en av hver og ei som har en jente sa"å så kjekt me gutt då, siden de har jente fra før"akkurat som om en familie ikke blir "perfekt" før en har både gutt og jente..Bullshit!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...