Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 .....jeg skal i utdrikningslag på lørdag, som begynner 13.00 og vi skal holde på hele dagen og utover kvelden/natten. Sambo har lyst å ta meg seg datteren vår til bestemoren sin (som bor 2 timer kjøretur unna oss). dit skal foreldrene hans også. han tenker da å kjøre når eg skal i u.l på lørdag, og komme hjem utpå søndagen engang..forresten, datteren vår er snart 5,5 mnd.og jeg VET de vil klare seg fint, men kjenner at jeg hadde slappet mer av om de var i nærheten selvvom jeg ikke skal være hjemme lørdagen. =) noen tips på hvordan jeg skal "takle" å være borte fra henne? (hun har sovet hos moren min en natt før da hun var 4,5 mnd) gikk helt flott, men da var jo jeg i samme by, og kunne komme med engang om det var noe. datteren vår er kjempesnill, og siden hun får mme nå er det ikke noe problem med maten osv. skjønner godt han vil ta henne med sånn at de kan kose seg litt uten meg også. tja,nå vet jeg ikke helt hva jeg ville med dette utenom noen slags tips på hvordan jeg kan kose meg lørdagen selvom de er ute av byen..skjønner?=) håper noen skjønte hva jeg ville med dette....
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Du må nok prøve å løsne litt på tøylene, hun er jo med pappaen sin. Men skjønner deg også, ikke alltid så lett det der. Men de kommer til å kose seg masse, å siden hun får mme så kommer det til å gå kjempe bra! Prøv å kos deg!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Selv om det burde være en selvfølge (jeg har ikke opplevd det selv) så bra at du har en mann som gjerne vil gjøre noe på egenhånd med barnet deres! Ikke gjør slik at det ikke frister til gjentakelse for han.. Du kommer nok til å savne dem. Men når dere er godt i gang med festen så går det nok så bra! Tenk så godt å få sove ut dagen etterpå, å kjenne på savnet! Da er det så godt å sees igjen )
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Slapp av og la pappaen kose seg med datteren sin. Dessuten kan du kose deg også i utdrikkningslaget. Jeg går ut i fra at du stoler på samboeren din vel??
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 he he,jada det gjør jeg. de kommer til å kose seg. med både besteforeldre og oldeforeldre i nærheten! han er kjempeflink, og jeg skjønner GODT at de vil ha tid for seg selv.og det ska de få=) er nok sikkert ikke så gale når vi først er i gang med festen..men altså, jeg kan ikke skyve det under teppet at jeg gruer meg til de skal reise heller da..men det er vel sundt med savn?=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå