Gå til innhold

jippi..gravid med nr 2 :)


LuRiFaXeN

Anbefalte innlegg

da her jeg testet positivt på 2 tester..håper og tror dette skal gå bra...

til dere andre me februar spire i magen- GRATULERER og lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gatulerer :) utrolig gøy at det kommer flere og flere folk inn her :) blir spennende å se hvor mange vi blir til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Melder meg inn her jeg også!! Termin 5 februar!! :-) Gleder meg, og lykke til jenter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med spire i magen. Hvordan er formen deres? Kjenner dere noe til graviditeten?

 

Ha ein strålende dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig sår på puppene, litt små kvalm og i følge samboeren min så er jeg lettere irritert en vanlig. Å så får jeg ikke sove på nettene men det vet jeg ikke om har noe med saken å gjøre. Vet noen om det er normalt? Hvordan er din form?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her er formen fin :) kjenner litt murringer og stikkinger nederst i magen av og til, men det er bare bra :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har murring og stikking nederst i magen jeg og. Hvis jeg stresser el er sliten, er det som om jeg får kynnerer. Er det flere som har hatt den følelsen? Det er vel litt tidlig? Men uansett så er jeg sååå glad for at jeg har en liten prins el prinsesse i magen, så får storesøster endelig en lillesøster el lillebror å passe på. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde faktisk ikke kynnere med nr 1 vet ikke vordan det kjennes ut hehe..er vel kansje litt tidlig, men som 2gangs tror jeg man kan kjenne igjen minnene/følelsene fra første graviditet.noen ganger føler jeg at jeg kjenner spark men vet jo selvfølgelig at det ikke går an enda hehe...

hvor langt på vei er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...