Gå til innhold

bitter sweet følelse :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nå i uke 13, har vært plaget med elendig form hele veien helt frem til i forrige uke, nå føler jeg meg som meg selv igjen :) men samtidig med at jeg endelig føler meg i fin form igjen sniker det seg inn en usikkerhet på om alt er i orden. har man symptomer føler man seg trygg på at her er det noe på gang, men uten dem glemmer jeg nesten at vi skal ha barn igjen... har ikke vært på ul eller hørt hjertelyden så jeg har ingen bekreftelser på at det lever enda.... bare litt sånn ekkel følelse, godt å få det ut da.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt normalt!! jeg fikk også sånne vonde følelser når jeg plutselig en dag følte meg helt frisk igjen;) hehe.. jeg bestilte ul med en gang jeg. 1000 kr kostet det men det var verdt å få vite hvordan ting sto til;)

Skrevet

Jeg sitter med samme tankene bare at jeg har liksom aldri følt meg gravid... Er i uke 16+6 nå og har ikke hatt noen symptomer utenom utblitt mens og to streker på GT... Alt det andre har liksom vært så lite at det kan like godt være innbilt... Har fått litt mage, men det ser jo foreløpig bare ut som ekstra fett... he he.. Men om litt over en uke er det UL.. Gleder meg veldig til det og gruer meg en del... Får bare håpe alt er som det skal... :)

Lykke til!!

Skrevet

Sånn er det med meg også, uke 13 nå. Har heller ikke hatt noe særlig symptomer, så det er litt vanskelig å tenke at det er en baby der inne... Men doktoren har da kjent en livmor, og 6 av 6 tester har vært positive så da er det vel sånn:) Har blitt henvist til tidlig UL men har ikke hørt noe enda... Blir veeeldig utålmodig!

Skrevet

Jeg er nå gravid med min andre snupp, og selv om jeg har vært igjennom dette én gang før, ble jeg også denne gangen litt bekymret og urolig da jeg ble så fin form at jeg glemte hele babyen... :)

Helt normalt! Om ikke så lenge begynner du å kjenne liv og røre og da er alt fint igjen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...