Gå til innhold

Så blir det operasjon på lille frøkna...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter røntgen på sykehuset i formiddag, viste det seg at pengen ikke hadde klart å komme ut av magesekken og videre i systemet så da ble det tatt en avgjørelse om rask operasjon av babyen min. Grytidlig i morgen skal vi til sykehuset og det blir narkose og hele pakken.

Dagen har vært helt pyton, jeg har vært på griner`n og er helt gåen nå.....Har heldigvis venner som snur seg på sekundet og hatt en nær venninne som har hengt sammen med oss i hele dag og trøstet.

Sambo helt utafor på jobb et stykke unna, men kommer hjem og skal være med imorgen tidlig. Så kl 05 i morgen tidlig er det opp for oss.

Krysse alt dere har og sende gode tanker til jenta mi dere......trenger det nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff og uff...Jeg vet du har noen erfaringen som du nok helst vill være uten i helsevesenet. Så jeg forstår det er tøfft nå.

Kjære Klatten, jeg vet at det ikke hjelper hva jeg en sier...men...

Min erfaring sier at de tar ingen sjanser med små prinsesser.

Kjempestor knus klem

Skrevet

Enig med Ronja, de tar ingen sjanser med små prinsesser:-)

Dette går bra, det gjør det. Og du, narkose går også bra. Kanskje litt kvalm etterpå...

Kl. 05 var tidlig... lille Rosa har verdens beste mamma og pappa som tar vare på henne så dette går sååååå bra.

Så får mammaen forsøke å sove litt i natt, god natt til dere alle.

Masse klemmer til dere alle:-) Og gode tanker i bøtter og spann..

Skrevet

Tusen takk dere begge:) Godt med gode tanker og klemmer nå kjenner jeg. Hun sover søtt ved siden av meg i sengen. I natt må sambo rett og slett sove i en annen seng her i heimen. At det går an å bli så tullete.....har jo vært gjennom operasjon av små før, men det blir jo verre jo eldre en blir. Er vel fordi jeg har fått litt erfaring med på lasset disse årene...og det er ikke bare bare bestandig.

Tror jeg skal ta meg et glass vin jeg....for å roe helt ned. Sovne ja, vanligvis så sovner jeg som en stein. I kveld blir det kanskje en ekstra høy dose med magnesium som må til....

Skrevet

Huff og huff, jeg fikk tårer i øynene av dette! Det må være en tøff beskjed å få. Men så klart det går bra, vi har dyktige leger på sykehusene våre, og siden pengen ikke ville ut den naturlige veien, må det gjøres sånn!

Masse lykke til i morgen, jeg tenker på dere!

Skrevet

Nei men oi!! Så vrien denne mynten skulle være da:=/

Krysser alt jeg har og sender en gooood klem til dere:=)

Skrevet

Ånei, dette var ikke noen gode nyheter akkurat. Skjønner godt at mammahjertet ikke har det godt akkurat nå, stoor knuseklem sendes over. Hvis du hadde vært naboen min nå, så skulle du fått en stor tekopp og en klem til. Dette går sikkert bra! Små rosaer får prinsessebehandling på sykehuset! Og som sagt tidligere - jeg krysser fingrene for at det kommer ei krone i morgen, jeg. Be dem ta rtg før opr. for sikkerhets skyld c",)

Skrevet

Sender gode tanker og mange klemmer.

Var en forbaska mynt det der.Den skulle jo komme ut selv.Men godt at ting blir gjort,slik at lille rosa blir bra i magen sin igjen.Klart du er redd og gruer.Er ikke akkurat dette man vil skal skje med ungene våre.

Men alt vil gå så bra at.Å i morra kveld er hun nok klar for en is eller flere.

Lykke til og gode klemmer deres vei.

Skrevet

Sender gode tanker og mange klemmer.

Var en forbaska mynt det der.Den skulle jo komme ut selv.Men godt at ting blir gjort,slik at lille rosa blir bra i magen sin igjen.Klart du er redd og gruer.Er ikke akkurat dette man vil skal skje med ungene våre.

Men alt vil gå så bra at.Å i morra kveld er hun nok klar for en is eller flere.

Lykke til og gode klemmer deres vei.

Skrevet

Virra innom og så dette. Uffamei,- håper det går greit! LYKKE TIL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...