Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Har en kompis som skal ta bilder under vielsen vår, og bilder etter vielsen sånne ute bilder. Han sier 2000,- da redigerer han bildene og vi får dem på cd. Hva syns dere om prisen? Han jobber som fotograf for et firma som tar barnehagebilder,skolebilder etc.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Syns det hørtes billigt ut, siden han ikke er amatør fotograf.
Bøtteknott Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Enig. Synes det hørtes billig ut. Han skal jo følge dere hele dagen i tillegg, redigere osv i etterkant.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 kjempebillig! jeg er fotograf selv og priser varierer voldsomt. men da jeg var student tok jeg 7000 for jobben. nå kan det komme opp i 30 000.. så du er heldig alså!!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Så ABSOLUTT under "normalen" her. Særlig når han er kyndig i faget.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #6 Skrevet 27. mai 2009 Takk for svar alle sammen:) Jeg har ikke peiling selv, derfor jeg tenkte jeg måtte forhøre meg litt ang pris etc. Han har (som jeg vet) ikke noe erfaring med å ta bryllupsbilder, han startet som hobby fotograf-og søkte på jobb som fotograf. Så han har ikke noe utdannelse:) men jeg syns han tar veldig mange fine bilder, pluss at han er en kløpper på redigering (noe som sikkert treng en del av;)). HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå