Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!Lurer på om noen kan fortelle om egguthenting og tilbakesetting,om det er veldig vondt,gruer meg og vet ikkje hva som venter meg...så vist noen vill fortelle sine historier hadde eg blitt veldig gla...Hilsen Ruli

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia!

Jeg var også veldig skeptisk og nervøs på forhånd..

Det er derimot ikke noe å være redd for =)

Første gang fikk jeg ikke nok smertestillende.. (jeg er kjent med at jeg er vanskelig å medisinere) Det var vondt, og jeg tror det føltes nok værre enn hva det var, ettersom jeg ikke visste hva jeg gikk til.. Inngrepet er fort gjort, og det er absolutt verdt det!

Neste gang kjente jeg nesten ikke noe i det hele tatt.. til tross for at jeg hadde 25 eggposer som skulle ut og at de måtte stikke flere ganger... Var skikkelig øm og vond i hele magen på grunn av antall folikler...

Du burde nok forberede deg på at det er ubehagelig, men absolutt ikke noe å være redd!! =)

Sitter her med en sprellende bebis i magen etter mange års prøveing, og jeg vet at hun er verdt alle medisiner og alle inngrep jeg måtte gå igjennom!

Lykke til! Håper du finner gullegg(ene)!!!

Skrevet

Tusen takk for raskt svar..Grattulere me bebis..Håper ikkje eg får ut såå mange egg,er det ikkje normalt me mellom 8 til 10??HeHe!!

Skrevet

hei

mitt første uttak var ikke vondt i det hele tatt. fikk masse smertestillende, og var ganske svimete da legen gikk i gang. Det går ganske fort. På forhånd får du smertestillende, og før de tar ut eggene setter legen bedøvelse m sprøyte på hver side. Og så er det litt romstering før de får eggene ut.

Så må jeg innrømme at det andre uttaket var en god del vondere, og det kom litt overraskende på meg. Men tror hovedsaklig det var fordi de første pillene ikke hadde fått virke lenge nok. Det var ubehagelig, men absolutt verdt det - jeg testet positivt i dag :-)

Og i forhold til en fødsel er det nok ingenting! Resten av dagen sover jeg, og best å være alene da. Har ikke hatt behov for mer smertestillende om kvelden. Men best å ikke ha noen avtaler eller planer den kvelden, tror jeg nok.

Lykke til! dette klarer du fint :-)

Skrevet

jeg fikk foresten ut 4 egg første gangen, og 8 nå andre gangen.

Skrevet

Hei b77h!Tusen takk for svar å grattulerer me spire i magen.Tenke litt på det du sa om at de setter sprøyter på hver side,hvor setter de disse??Der nede?Off det hørtes ubehagli ut,HeHe!!

Skrevet

Jeg synes at bedøvelsesprøyten var mer vondt enn utakket selv, men ikke så ille som jeg hadde forventet!!! Det går mye bedre enn du tror...og det varer kun 7-8 minutter...det er da ingenting :-) Tilbakesetting kjenner man nesten ikke i det hele tatt :-) Lykke til!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...