Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er =)

Skrevet

jeg er også, og er mye der nå som den er på norsk :-))

Skrevet

Ja:)

Skrevet

Jeg har endelig kommet meg inn på det ja. Misstet kontakten med så mange venner fra Sverige så fannt de igjen på Facebook.

Skrevet

Jepp, var motstander men ble overtalt av en kollega og glad er jeg for det.

Har fått kontakt med folk jeg kjente 20-25 år siden, kjempemorro. Enkelt å opprettholde kontakten med nyere bekjentskaper er det også :)

Skrevet

Ja

Skrevet

ja. hadde ikke klart meg uten

Gjest Sauen er poppeklar!
Skrevet

Jepp, avhengig=)

Skrevet

Ja. Og jeg ble raskt ganske hekta.

Skrevet

Er nok det ja:) og alle forsetter om å legge seg i noenlunde rett tid åker ut vinduet...nettet fanger...

Skrevet

Jepp. Tok lang tid før eg lot meg overtale, men no syns eg det er ganske gøy. Må innom og sjekke kvar kveld (og viss ungane er fredlege i løpet av dagen) :o)

Skrevet

Jaaa..det er klart man er på Facebook ;-) Bli med på det du også da vel? :-)

Skrevet

Jepp:)

Men har bare vært der siden i høst en gang. Var meget skeptisk til å begynne med pga. personvern og manglende tillit til hele opplegget (hvordan de tar vare på det som blir lagt ut osv.).

Skrevet

Jeg var leeeenge helt i mot å være på facebook, skjønte ikke greien...men så ble mannen min med for noen mnd siden og da ble jeg litt nysgjerrig og lagde meg omsideren profil for noen uker siden - og har ikke angret! Holder greit kontakten med venner som bor langt unna og tatt opp igjen kontakten med folk jeg ikke har snakket med siden ungdomsskolen - artig:o)

Skrevet

er litt skeptisk til det jeg og (molin), derfor har jeg ikke lagt ut særlig med bilder, annet enn av meg fra en prahatur, og da ingen "gale" bilder:) ungene nekter jeg å legge ut bilder av, pga at selv om man sletter bildene, forsvinner de ikke, og på facern mister man rettighetene til bildene som blir lagt ut. bilder som er lagt ut på nett, forsvinner aldri.

Skrevet

Jepp, jeg er med ;-)

Skrevet

Ja jeg er..har vært der i snart 1 år. Hadde ikke tenkt å være der, men ei venninne maste sånn at jeg ga etter, nå er jeg hekta. Er helt greit egentlig, er ganske sjenert av meg og på denne måten har jeg blitt mye bedre kjent med klassekamerater enn jeg ville blitt uten facebook:)

Skrevet

Nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...