ApriIbaby Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 En forelder (hvem?) eller begge eller ingen? Hva gjør dere foreldre evt når barna ser barne-tv?
Gjest -<<- Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Nei, verken vi eller ungene har/har hatt for vane å se barne-tv.
Gjest Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Ja, sånn halvveis. Som nå sitter jeg litt her inne og har ungene ved siden av meg i sofaen, titter opp og forklarer litt underveis :-)
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Heller at de ser på barne-tv en halv time om dagen, enn å sitte foran tegnefilmer i flere timer. Det varierer litt på hva vi voksne gjør, men ofte sitter jeg sammen med dem. Sitter kanskje og dibber litt e.l.
Gjest -<<- Skrevet 27. mai 2009 #6 Skrevet 27. mai 2009 ...hvor kom flere timer tegnefilm-alternativet inn i bildet?
Gjest Gul stjerne Skrevet 27. mai 2009 #7 Skrevet 27. mai 2009 Ja, det gjør vi, eller mest jeg. Pappan benytter ofte tiden til en hvil eller aviser, mens jeg og han lille sitter sammen i sofaen og småprater om det vi ser.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 27. mai 2009 #8 Skrevet 27. mai 2009 Det var ikke ment direkte til deg, altså. Tilfeldigvis var det ditt innlegg jeg trykket på...
*smula* Skrevet 27. mai 2009 #9 Skrevet 27. mai 2009 Det veksler litt hvem som sitter sammen med pjokken og ser barne-tv (eller drømmehagen). Sitter ikke å nistirrer på TVen, men leser avis, strikker, surfer litt o.l. Og den andre pleier å vaske opp etter middagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå