Fire småtroll Skrevet 27. mai 2009 #26 Skrevet 27. mai 2009 Første: Hadde masse kynnere og maserier en natt 14 dager før termin, da jeg var oppe for å tisse i sekstiden om morgenen begynte det piple fostervann. La meg igjen og maseriene ble mer regelmessige, da jeg sto opp klokka ni gikk vannet med et smell, og etter det ble riene tettere og vondere. Ungen kom med hjelp av sugekopp nesten et døgn senere.. Andre begynte med svake rier på formiddagen og tok seg jevnt og trutt opp utover dagen. Klokka tre på natta hadde jeg intense rier hvert 5.min og dro til sykehuset, hadde da 8 cm åpning og ungen kom 6 timer senere.. Tredje startet med mye maserier i over en uke, jeg tok riestimulerende akupunktur og ble helt moden med 2-3 cm åpning. Ble strippet 18 dager før termin og var på kontroll dagen etter. De var ikke helt fornøyd med fosterlyden så de tok vannet. Fikk da uregelmessige rier som resulterte i 5 cm åpning på få timer. Ungen kom samme kveld med hjelp av riestimulerende drypp.. Fjerde startet med at slimproppen gikk 17 dager før termin, slimet endel og hadde masse kynnere i to dager før vannet gikk i åtte-nitiden om kvelden. Fikk svake rier og ungen ble tatt med keisersnitt senere samme kveld.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. mai 2009 #27 Skrevet 27. mai 2009 3dg på overtid bestemte jeg meg for å gå på butikken kl 18. Tok litt tid å få overtalt pappaen min på at "det går bra". ;o) Jeg og søsteren min skulle ringe om det skjedde noe, så kunne han komme med bilen evt. Kl 1844 var jeg kommet til butikken og skled på isen. Kl 1846 kjente jeg at jeg fikk vondt i ryggen. Gikk inn i butikken og ble skikkelig kvalm. Kjente jeg fikk vondt i ryggen og følte et snev av nedpress. Jeg så naboen, som forøvrig var JM, men tenkte: Nei, det er ikke fødsel. Fikk bare enda mere vondt, og måtte sette meg ned. Innen den tid var JM gått, og jeg så mamma komme inn på butikken. "Hei, jeg har ringt pappa - han møter oss på veien". ;o) Ble ikke så glad, men tenkte: Jaja, jeg klarer å komme meg hjem. Brukte over 25min hjem (brukte kun 7min til butikken.... ) Pappa ble stresset når han møtte oss, men jeg _ville_ikke_ at han skulle hente bilen. Har jeg kommet så langt, klarer jeg resten Etter mye om og men, sykebil, sykehelikopter ++ kom Daniel kl 2312 )
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 27. mai 2009 #28 Skrevet 27. mai 2009 sist starta det med rier, vannet gikk ikke før vi var på fødestuen. denne gangen ser det ut som det starter med at jeg ble strippa idag. ingen rier enda, men trolig kynnere siden magen hardner. ikke regelmessig.... 13 dager til termin.
solita 06 Skrevet 27. mai 2009 #29 Skrevet 27. mai 2009 Våknet av noe jeg tok for å være skikkelige kynnere kl 05, 10 dager over termin. Sovnet igjen, det roet seg så jeg var og så niesen min spille håndballkamp senere på dagen bl.a. I 16 tiden var det ingen tvil lenger, fikk komme til kontroll på sykehuset i 17 tiden, 1-2 cm åpning. Gikk pent og forsiktig frem til kl 22, vannet ble tatt 23.30 og 00.37, 11 dager over termin var vidunderet født.
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 27. mai 2009 #30 Skrevet 27. mai 2009 Nr 1 Startet med rier, tok 3t 20min før hun var ute. Nr 2 Startet med rier, tok 1t 30min før han var ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå