Gå til innhold

Fryktelige ludtsmerter (samme som 2, trimester)


Anettemor82

Anbefalte innlegg

Jeg har skikkelig vonde luftsmerter for tiden. Flere? Noen gode råd om behandling eller forebygging av det? Er noenlunde bra hvis jeg ligger i sengen og presser lett dynen mot. Fikk mye luft ut isted, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt det samme problemet selv...kjøpte Samarin pulver på butikken. Ta det i et halvt glass vann, vent til det har sluttet å bruse før du drikker. Legg deg så på venstre side i 5-10 min, snu deg så over på høyre.. Du skal se det virker :) Og virker det ikke med en gang, ta én runde til eller to.... :) Helt ufarlig også. Eller du kan bruke Nyco pulver..

 

Lykke til :)

 

PS. Om det er virkelig ille og ikke vil gi seg, kan du bestille time hos kiropraktor eller manuell terapeut. Det virker ofte på kolikk hos spebarn, så det virker på oss voksne også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset:) Det gikk heldigvis over litt etter at jeg skrev innlegget, men jeg skal ha det liggende på lur i tilfelle jeg trenger det igjen. Vet du hva som er årsaken til at vi får det? Drikker en del kakao på jobben og en kopp (litt sterk) kaffi. Kan det ha noen innvirkning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg probiotika på helsekost, ta en kur på en måned. Retter på alt fra luft til treg mage. Dyrt, men verdt det!! Luftsmerter er grusomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...