Miniina Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Noen som har tatt valium her, og hvordan virket det på dere. Jeg skal ut og fly om kort tid og har skikkelig flyskrekk. Har fått valium av legen der det står at jeg skal ta 1/2-2 piller 1 time før flyavgang.Er ikke glad i å ta piller så kjenner jeg blir litt nervøs av å ta disse.
Little Dreamer Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 de er behagelige,og du blir roooolig:) I allefall jeg.Ta en halv om gangen hvis du er nervøs..
Miniina Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2009 Men kan det holde med 1/2? Kunne egentlig ønske at jeg sovnet hele turen!
Masaili <3 Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Hvis du har flere, så kan det være greit å prøve de først for å se hvor mye som skal til. Slik at ikke du bommer og blir heeeelt sløv under flyturen! 1 holder nok tenker jeg. Jeg får 1 før jeg skal til tannlege, og det virker.
Miniina Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2009 Ja, tenkte å prøve hjemme først, men hvor lenge kan jeg forvente at de varer? Flyturen tar 5,5 timer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå