Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kler jeg min lille baby på snart 4 uker i når det er så varmt ute som 15-20 grader?

Han er så veldig avhengig av å ligge helst oppå meg for å sovne! Og flytter jeg på han pleier han å våkne. Og da hjelper ingenting annet enn pupp. Selvom han akkurat har spist. Også gulper han masse.

Og noen dager vil han ha pupp HELETIDEN selvom mye av det kommer opp igjen fordi det er fullt i magen.

Hehe. stakkars liten.

Høres dette kjent ut for noen? Blir det bedre?

Misforstå meg rett! Synes det er herlig med en som liker å kose, men det blir jo litt slitsomt å ha baby i armene hele døgnet. Må jo få litt søvn jeg også :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Påkledning er alltid vanskelig synes jeg. Selv sverger jeg til ull uansett vær, synes det regulerer veldig godt. Greit med litt lag på lag og sjekke temperaturen i nakken til babyen med jevne mellomrom, så kan kan justere litt ettersom... Spørs jo litt hva du har i vogna også.

Her går mini stor sett i tynn ullbody og ullstrømpebukse inne. Når vi skal ut får hun på tynn bukse og jakke over. Tøffler på føttene og tynn ulllue på hodet. I vogna har jeg lammeskinn, nøstebarns luftige ullteppe og vindtett trekk.

Kjenner godt igjen det du skriver fra min eldste jente. Da var det myyye pupp, kos og lite søvn. I det hele tatt ganske så overveldene. Det går heldigvis fort over, og snart har du en som kravler rundt som lillesøster her og lurer på hvor det ble av nyfødtperioden :-) Viktig å ta livet med ro nå i starten tror jeg. Nyt nærheten med den lille og prøv å sove når du har sjansen. Å komme seg ut på alt mulig får man tidsnok mulighet til, ikke noe å stresse med. Og la for all det husarbeidet være.... Nyt øyeblikkene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...