Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Vi arvet en mørkblå vogn med pose til når vi fikk første sønnen vår. Denne har både han og lillebroren hans brukt. Etterpå var det såpass slitt at vi solgte unna vognen, men tok vare på posen sånn i tilfelle. Jeg er sånn som liker at ting kan gå i arv, gjenbruk og sånt, men liker jo også å kjøpe nytt innimellom. Nå skal vi ha baby igjen og venter ei lita tulle denne gangen. Vi skal ha en vogn som er sort og grå med rosa detaljer på, og jeg merker jeg føler sterk motvilje mot å putte en mørkeblå pose oppi vognen, passer bare ikke til i det hele tatt. Nå har jeg funnet en pose som ville passe bra til bare 400 kr, men er det dumt å kjøpe når vi alt har en pose bare fordi jeg ikke vil bruke den fargen? Mannen mener det er bortkastede penger, mens jeg vil så gjerne ha noe som passer! Synes ikke 400 kr er så mye heller. Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 400 kr for en vognpose er jo ingen pris i forhold til de virkelig dyre vognposene. Kjøp deg ny pose du, med god samvittighet:) Det er jo viktig at det ser bra ut sammen, posen og vognen. Skjønner virkelig gått hva du mener;)
*bolla pinnsvin* Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Jeg er ganske enig med mannen din, men så har jeg så og si null interesse for vogn og matching av ditt og datt. Hvis du vil ha noe annet, som attpåtil ikke koster mer enn 400 kr, så kjøp det.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Kan du ikke kjøpe et rimelig teppe som du kan ha over posen da? Det tenkte jeg å gjøre over vår slitte, blå voksipose. Mange stilige fleecetepper på Kid og Princess til under hundringsen ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Skal du ha voksipose OG teppe. Har du tenkt å overopphete ungen? Trenger du spørre mannen om lov til å kjøpe en pose til bare 400 kr? Jeg hadde kjøpt den.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #6 Skrevet 27. mai 2009 400 kr er ikke mye penger, men er enig med din mann at det er unødvendig så lenge du har en pose. Synes det blir litt fjortis-fakter å tenke på om fargene matcher. 400 kr her og 400 kr der - det blir fort mye penger ut av slikt. Sett dem heller på kontoen til ungen.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #7 Skrevet 27. mai 2009 Anonym 18:39: Man regulerer jo klærne på ungen etter hvor mye man evt har over posen da. Og det MÅ jo ikke være fleeceteppe, kan jo være i bomull. Dessuten tviler jeg på at det utgjør de store overopphetningsfarene... Voksiposen brukes tross alt vinterstid, og da er det som regel KALDT.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #8 Skrevet 27. mai 2009 Kanskje du kan selge den gamle på finn, og kjøpe ny istedet?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #9 Skrevet 27. mai 2009 enig med 22:25, selg den gamle posen på finn, og kjøp ny:) Du har jo fått jente, endelig kan du kjøpe rosa dill dall til krampa tar deg:p Jeg tror jeg har sett den vogna du har kjøpt, emmaljunga ikke sant? Den grå med rosa rand på kalesjen og slikt? Den er megasøt, og skal kjøpes inn til min fremtidige datter hvis den fortsatt er i salg om noen år:p Go wild og kjøp den matchende posen du:) Jenta fortjener jo å få noe nytt, og det er jo så kos å kjøpe nye ting som en virkelig liker å se på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå