Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Jeg er så sint på biomødre som ikke gidder å gi bf 50/50 på grunn av økonomiske årsaker....... Det er så bedervelig sneversynt og egoistiskt. At det går han å være så grisk!!!!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Å jeg blir så forbanna på fedre som gir blanke f... i barna sine! Men mor kan vel ikke nekte? I såfall så kan jo far ta dette videre. Det jeg har inntrykk av er at altfor mange mannfolk finner seg i det damene sier, uten å sjekke det opp noe mer. De tar ikke tak i ting selv! Det er det mange damer som gjør. Mange mannfolk har jo ikke peil, men tar de å sjekker litt rundt så finner de fort ut av ting. De kan prøve å gjøre noe med det selv. Ikke bare høre på biomor når hun sier nei.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Jeg er gift så har ikke dette problemet, men jeg kan ikke tro at 50/50 er det beste for barna så det handler nok ikke om å ikke gidde.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Hadde saken vært så enkelt ville jeg danset. Problemet er vel at det ligger mer i hver sak enn kun dette dillemaet.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 javel.. men kansje mor tenker mere på barna å deres behov enn far`s?? hjelper ikke at DU er forbanna vettu..
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #6 Skrevet 27. mai 2009 Les innlegget. Hvordan kan en mor tenke på barna hvis hun gjør det ut i fra økonomiske hensyn? Synes ellers at flere fedre burde komme på banen og KREVE hovedomsorgen for barna, så kan mor gå der med under 50%. Jeg er ikke HI.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #7 Skrevet 27. mai 2009 Jeg er HI... Om ikke dere leste godt nok så kan jo gjenta meg.... Som av økonomiske grunner ikke vil gi far 50 % ! Å nei jeg tror ikke at de mødrene dette gjelder tenker på barnas beste. De er utspekulerte og manipulerende. Jeg føyer meg til 19:03.... helt enig med deg.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #8 Skrevet 27. mai 2009 Vet du at det bare er pga pengene?Det skal godt gjøres at 50/50 er bra for et lite barn,noe det må være snakk om siden mor får penger. Og er det egoistisk å kunne sørge for seg og barnet sitt,og få seg en utdannelse? Du virker en smule bitter på biomor.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #9 Skrevet 27. mai 2009 50/50 fordeling er ikke bra for barnet. Derfor håper jeg ingen UANSETT grunnlag bestemmer seg for 50/50. Men 70/30 tror jeg er bra, og da kan like gjerne far ha hovedomsorgen og mor ha samvær om det er det beste for barnet. Det trist å se at i slike saker så er det faktisk få som tenker på barnets beste å heller på seg selv.. Desverre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå