Gå til innhold

Blir så forbanna!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så sint på biomødre som ikke gidder å gi bf 50/50 på grunn av økonomiske årsaker....... Det er så bedervelig sneversynt og egoistiskt. At det går han å være så grisk!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å jeg blir så forbanna på fedre som gir blanke f... i barna sine!

Men mor kan vel ikke nekte? I såfall så kan jo far ta dette videre.

Det jeg har inntrykk av er at altfor mange mannfolk finner seg i det damene sier, uten å sjekke det opp noe mer. De tar ikke tak i ting selv! Det er det mange damer som gjør.

Mange mannfolk har jo ikke peil, men tar de å sjekker litt rundt så finner de fort ut av ting. De kan prøve å gjøre noe med det selv. Ikke bare høre på biomor når hun sier nei.

Skrevet

Jeg er gift så har ikke dette problemet, men jeg kan ikke tro at 50/50 er det beste for barna så det handler nok ikke om å ikke gidde.

Skrevet

Hadde saken vært så enkelt ville jeg danset.

Problemet er vel at det ligger mer i hver sak enn kun dette dillemaet.

Skrevet

javel.. men kansje mor tenker mere på barna å deres behov enn far`s??

hjelper ikke at DU er forbanna vettu..:)

Skrevet

Les innlegget. Hvordan kan en mor tenke på barna hvis hun gjør det ut i fra økonomiske hensyn?

Synes ellers at flere fedre burde komme på banen og KREVE hovedomsorgen for barna, så kan mor gå der med under 50%.

Jeg er ikke HI.

Skrevet

Jeg er HI...

Om ikke dere leste godt nok så kan jo gjenta meg....

Som av økonomiske grunner ikke vil gi far 50 % ! Å nei jeg tror ikke at de mødrene dette gjelder tenker på barnas beste. De er utspekulerte og manipulerende. Jeg føyer meg til 19:03.... helt enig med deg.

Skrevet

Vet du at det bare er pga pengene?Det skal godt gjøres at 50/50 er bra for et lite barn,noe det må være snakk om siden mor får penger.

Og er det egoistisk å kunne sørge for seg og barnet sitt,og få seg en utdannelse?

Du virker en smule bitter på biomor.

Skrevet

50/50 fordeling er ikke bra for barnet. Derfor håper jeg ingen UANSETT grunnlag bestemmer seg for 50/50.

Men 70/30 tror jeg er bra, og da kan like gjerne far ha hovedomsorgen og mor ha samvær om det er det beste for barnet.

Det trist å se at i slike saker så er det faktisk få som tenker på barnets beste å heller på seg selv.. Desverre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...