Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag fikk jeg en blødning, eller mensenlignende blødning....hadde ikke noe sånt når jeg var gravid med førstemann, så ble utrolig deppa når jeg så dette.... Noen som har opplevd noe sånt, og fortsatt vært gravid? Testet positivt med en CB digital på lørdag....tror jeg er rundt 5 uker på vei hvis jeg fortsatt er gravid da.....*sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har lest om flere som har hatt blødning hvor det har gått bra,men er selv i denne sit selv om dagen.

Jeg er i følge beregningen 8 + 6 i dag.

Begynte å blø litt på mandagskvelden...ikke mye,men litt nå og da.

Tilkommet menstruasjonslignende smerter.Må innrømme jeg er litt urolig jeg da,så var hos legen min i dag og ble videre henvist ul.

De kan se et foster i livmoren,men de synes det var veldig lite i forhold til det de burde sett,var ingen hjerteakt å se enda.

De forbredte meg på at dette kunne være starten på en spontan abort..litt leit nå når vi hadde bestemt oss for å beholde barnet,vært i tvil...men hvis det er noe galt,så er det jo tross alt bedre at kroppen ordner opp selv.

Har tatt hcg i dag og skal ta en ny på onsdag for å se om det er stigning eller at den er synkende...ellers så har jeg time til ny ul neste uke.

Jeg leser her inne at mange har blødninger...kunne være festeblødning sa de...men det er vel litt sent nå for min del...?

En blødning sa de til meg at ikke er normalt...noen har og det går bra,men det bør vel alltid undersøkes.

Spennende å høre hvordan det går med deg...lykke til da Catias!

Skrevet

25 % av alle gravide kvinner blør, og det er mange som opplever det uten at det går galt. Eg har selv blødd noen dager, men blodprøver viser fremdeles fin hcg stigning. Spm er jo hvor mye du blør, er det noen smerter, klumper osv....Du kan gå til legen å ta hcg prøver (tas med 2-3 dagers mellomrom) og se om det stiger;)

Skrevet

Jeg har ikke noe smerter, og det har ikke kommet noen klumper....tenkte jeg skulle dra til legen imorgen og få tatt en blodprøve og høre hva han sier ihvertfall....Ble skikkelig deppa idag, men er jo betryggende og høre at det er mange som kan oppleve dette... Men men skjer det så skjer det, er jo ikke noe man har så mye kontroll over...selv om det er fryktelig kjedelig, man blir liksom veldig fort klar for at man er gravid....

Skrevet

Takk det samme....vi får krysse fingrene og sende gode tanker til hverandre....

Skrevet

Yo&La har helt rett. 25% av alle svangerskap som vlir fullgått har hatt blødninger. Dette kan være fra morkaka, slimhinner o.l. Man skal ALLTID ta kontakt med lege ved blødning, men jeg ville ikke tatt noen sorger på forskudd.

Veldig godt tegn at du ikke har noen smerter :)

Skrevet

Begynt å miste håpet her...blør mer og mer...kommer litt blodkoagler.

Skal ta hcg prøve nr 2 i morgen,men den første var på 4130 etter ca 8 uker...tror det er alt for lavt...noen som vet????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...