<3 2prinser <3 Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Kan jeg ta med meg baby på 3måneder i dusjen for å venne han til vann? så han blir komfortabel med vann i ansiktet? Han begynner ikke på babysvømming før i august, og da er han jo 5måneder gammel...
Gjest Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Dusj i veg, det er kjempekoselig for både liten og stor :-) Har gjort det med begge knottene mine fra de var knapt to mnd gamle.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Sett i gang!! Har gjort det med begge mine eg!!
attpåklatt 75 Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 trur de har det mye bedre, når de vennes til dusjen sammen med mamma (eller pappa da..) er så mange barn som er livredde dusjen, men er større sjanse at det går bra trur je, når de kan snuse inn mamma samtidig. je har gjørt det med alle tre, og de to eldste er vannrotter (minste er fortsatt baby, men elsker å dusje med mamma) bare husk at de blir utrolig glatte ... så vasken har vi tatt sittende på gulvet
<3 2prinser <3 Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2009 Tusen takk for svar jenter :-) Da setter vi i gang med dusjingen!!
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 27. mai 2009 #6 Skrevet 27. mai 2009 Hei! Slenger på et spørsmål jeg! Sikkert dumt men, må høre Hvor har dere babyen da? Jenta mi er 10 mmd, og vil absolutt være med i dusjen. Så da sitter ho bare på gulvet der, med leker... Det er sånn dere gjør det?
landhockeymom Skrevet 27. mai 2009 #7 Skrevet 27. mai 2009 Jeg har dusjet med begge helt fra starten jeg Har dem i armene
Mom2Two Skrevet 27. mai 2009 #8 Skrevet 27. mai 2009 Når de er så små synes jeg det ville vært ubehagelig fordi man ikke har så god kontroll på vanntemperaturen, i tillegg synes jeg det er så ekkelt å holde når man blir glatt av såpe osv. Da er det bedre å bade sammen.
Gjest Skrevet 27. mai 2009 #9 Skrevet 27. mai 2009 Har ungene litt i armene i starten, leker litt med vannet sammen. Mens de er bittesmå står den av oss som ikke er i dusjen utenfor klar til å ta imot barnet. Dusjer så oss selv ferdig etter at ungen er sendt ut. Når de blir såpass store at de kan sitte selv så gjør vi det samme i starten (dukker under vannet og leker oss), også får barnet sitte på gulvet med leker mens den voksne vasker seg. Også såper vi inn ungen til slutt. Når vi er ferdige i dusjen får ungen sitte igjen med lekene sine (dusjdøra åpen så vi ser ham) til vi er ferdig tørket og har fått på litt klær.
Gjest Skrevet 27. mai 2009 #10 Skrevet 27. mai 2009 Bruker ikke såpe i starten, det er bare for kos og tilvenning til vann, ikke nødvendig å såpe inn da.
Minafårsøsterellerbror Skrevet 27. mai 2009 #11 Skrevet 27. mai 2009 Jeg har altid lagt babyen på et håndkle i dusjen og dusjet henne. Liker ikke å ha henne med når jeg dusjer selv da jeg er redd for å miste henne når hun skal opp og jeg også er våt. Og det blir så mye styr at begge dusjer samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå